جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس گفت: یوم الله ۱۳ آبان درواقع مظهر استکبار ستیزی و طاغوت ستیزی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان ایران است و این نشان می دهد که نسل جوان به دنبال آرمان عدم پذیرش ذلت است.

حجت الاسلام محمد استوار میمندی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به اینکه ۱۳ آبان یادآور سه حادثه بزرگ تاریخی است، اظهار داشت: هر سه حادثه دارای یک وجه اشتراک مبارزه با استکبار به سردمداری آمریکا است.

وی ۱۳ آبان را مظهر استکبار ستیزی مردم ایران دانست و افزود: یوم الله ۱۳ آبان درواقع مظهر استکبار ستیزی و طاغوت ستیزی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان ایران است و این نشان می دهد که نسل جوان به دنبال آرمان عدم پذیرش ذلت است.

مدیر حوزه علمیه استان فارس در ادامه با بیان اینکه آرمان جوانان و نوجوانان زمان انقلاب تقابل با ظلم، استکبار و به ویژه آمریکا بود، اضافه کرد: پاسداشت ۱۳ آبان به معنای پاسداری از آرمانی است که در زمان انقلاب جوانان و نوجوانان برای آن فداکاری کردند.

وی با اشاره به این که آمریکا هنوز آن خوی و خصلت استکباری خود را دارد، بیان داشت: آمریکا حاضر نیست حق را ببیند، از این رو چیزی تغییر نکرده که مردم ما نیز بخواهند آرمان خود را تغییر دهند.

حجت الاسلام استوار ابراز کرد: آرمان مردم ما برگرفته از مکتب سیدالشهدا(ع) بوده و زیر با ظلم نمی رود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha