چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
قوامی

حوزه/ امام جمعه پردیسان گفت: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی از جمله آمریکای جهانخوار و مقابله با نقشه‌های شوم شان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین صمصام الدین قوامی در جمع کارکنان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با گرامیداشت ۱۳ آبان عنوان کرد:بر اساس آیاتی از سوره قرآن خداوند می فرماید وقتی که یک هشدار دهنده ای آمد، ظالمان گریختند و دوری کردند تا در زمین استکبار کنند و خود را برتر ببینند و نقشه های پلید بکشند.

امام جمعه پردیسان افزود: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی از جمله آمریکای جهانخوار و مقابله با نقشه‌های شوم شان است، پس در چنین روزی وظیفه داریم با همه توان در صحنه حاضر باشیم.

وی اظهار کرد:وقتی مستکبران، نقشه های پلید در حق مومنان بکشند، قانون خداوندی این است که نقشه پلید به خودش باز می گردد و این سنتی است که در آن تبدیل نیست و سنتی جاودان است و تغییری نمی کند.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی عنوان کرد:طبق آیات الهی مکر از جانب خدا بر آن ها نازل می شود و آتش دامان آن ها را می گیرد و این امری مهم و غیرقابل تغییر است.

وی گفت:در حال حاضر دو قطبی جدیدی از ۱۳ آبان، ۱۵ خراد و ۲۲ بهمن شروع شده است، در این دو قطبی یک طرف استکبار و یک طرف مستضعفین هستند.

امام جمعه پردیسان افزود:شیطان پیشتاز همه مستکبرین است، استکبار یعنی عده ای خود را بدون لیاقت بالا ببرند، استکبار یعنی به غصب پرداختن اما این نیز دائمی نیست و در نهایت مستضعفین پیروز می شوند.

وی بیان کرد: تا امامت را حاکم نکنیم به وراثت نمی رسیم، ما باید ابتدا حاکمیت ولایت را تحقق بخشیم و بعد به وراثت نورانیت و بزرگی برسیم.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی عنوان کرد:بحث خوی استکباری مطرح است کسی که خود را بزرگتر ببیند و پا فراتر بگذارد هر چند در نهایت مستضعفین به پیروز می رسند.

وی گفت:امام(ره) گفت شیطان بزرگ، آمریکاست، کسانی که دل به کفر و طاغوت ببندند در زیان هستند و نمی توانند به پیروزی برسند.

امام جمعه پردیسان افزود:بنده دوسال مدیر دبیرستان سپاه در لانه جاسوی در سال ۶۱ و ۶۲ بودم و در آن جا به تربیت پاسدار می پرداختم، لانه جاسوسی در ۹ هکتار زمین و در قلب تهران واقع بود و آن ها سلطه زیادی بر شاهنشاهی داشتند.

وی اظهار کرد: در آن جا به خوبی می دیدم مستکبرین توخالی و پوچ اند ولی  هیمنه ی آن‌ها فرو ریخت و افول کرد، وقتی ۴۰۰ آمریکایی را با ذلت بگیریم و دست و پاهایشان می لرزید آن‌هایی که هر کجا می رفتند دست و پاهای دیگران می لرزید.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی گفت:ترامپ می گوید ابوبکر بغدادی را مانند سگی که ترسیده بود کشتیم، خودشان کمتر از این هم نبودند، تسخیر لانه جاسوسی اول انقلاب به عنوان  کار بزرگی انجام شد، کاری که بهنگام بود چرا که داشتند شاه را برمی گرداندند.

وی افزود:آن روز نسل جدیدی روی کار آمد که اجازه ندادند شاه برگردد؛ اما در سال ۳۲ توانستند مصدق را برگردانند این ها دانشجویان پیرو خط امام بودند، همان دانشجویان یک عده چپی و عده ای نیز شهید شدند.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی بیان داشت: گاهی می گویند نباید از دیوار بالا می رفتیم در حالی که این واقعه آغاز افول آمریکا بود و در ۱۱ سپتامبر برجهایشان ریخت از آن به بعد سرمایه هایش را از دست می دهند.

وی تاکید کرد:همه مردم باید در  واقعه بزرگ 13آبان شرکت کنند، راهپیمایی بین المللی است دشمن می خواهد بگوید مشکلات ما از همان تسخیر لانه جاسوسی شروع شده است، امروز  فتنه عراق هم گرد و خاک است و رفع می شود.

امام جمعه پردیسان تصریح کرد:آنها هر نقشه ای می کشند، علیه خودشان می شود، این بیان صریح قرآن است که هر مکری به خودشان برمی گردد.

وی گفت:، مکر به دو معناست حیله ای که فرد را از هدف اش دور کند اگر هدف مثبت باشد مکر بدی است و اگر هدف منفی باشد و از هدف اش دور کنیم مکر خوبی است هدف ما آزادی جهان از نظام سلطه است ما نزدیک تر می شویم و به سرزمین موعود می رسیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha