پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل نجادی مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه تصریح کرد: دولت موقت بازرگان و بنی صدر مخلوع با توجه به تجربه خیانت آمریکا به دولت دکتر مصدق، درس عبرت نگرفتند و امروز هم شاهد «نعره های سامری» برای مذاکره با شیطان بزرگ هستیم.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه » در کرمانشاه؛ با اشاره به اینکه نهضت خونین اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) ریشه در آموزه های قرآنی و سیره و سنت پیامبر عظیم الشأن دارد، گفت: تحقق پیروزی انقلاب در سایه تعظیم ایام الله بوده و حضور در صحنه بوده است.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه با بیان اینکه روباه پیر و آمریکای خبیث با ترفندهای پیچیده به دنبال تأمین منافع خود به قیمت قحطی و کشتار و تغییر سرنوشت مردم مسلمان هستند، اظهار کرد: دکتر مصدق به آمریکایی ها تکیه زد و به آنان اعتماد پیدا کرد، اما آنها حتی به او رحم نکردند.

وی تصریح کرد: دولت موقت بازرگان و بنی صدر مخلوع با توجه به تجربه خیانت آمریکا به دولت دکتر مصدق، درس عبرت نگرفتند و امروز هم شاهد «نعره های سامری» برای مذاکره با شیطان بزرگ هستیم.

 حجت الاسلام نجادی ادامه داد: به رغم سابقه ننگین حضور آمریکا در سایر کشورها و ایران و هشدارهای امامین انقلاب در خصوص نتایج سوء مذاکره با آمریکا، چرا برخی از خواب دوستی با شیطان را می بینند؟؛ عدم اعتقاد محکم به مبانی قرآن و آموزه های دینی، پشیمانی از روحیه انقلابی و پندار غلط قدرت پوشالی آمریکای خبیث، علت دلدادگی و سرسپردگی برخی به ایالات متحده است.

حجت الاسلام نجادی ادامه داد: عده ای از رجال سیاسی که خود را انقلابی دو آتشه می دانند، به علت داشتن هوای نفس و عدم بصیرت انقلابی در دشمن شناسی به مرور زمان دچار برداشت غلط از اسلام ناب محمدی(ص) شدند.              

وی تصریح کرد: محال است  خود را پیرو خط امام(ره) بدانیم اما برخلاف مواضع انقلابی و ضد آمریکایی پیرجماران اظهار نظر  کرده و تابع فرامین جانشین صالح امام(ره) نباشیم.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه امکان ندارد خود را انقلابی بدانیم و در انجام وظیفه و خدمت به مردم از جمله مسائل اقتصادی و ... سستی به خرج دهیم، گفت: امروز مهمترین کار در مبارزه با آمریکا، خدمت صادقانه،داشتن برنامه مدون برای ریشه کنی فقر؛ فساد و بیکاری است

 وی با بیان اینکه چشم انتظار بودن به دست دشمنان قسم خورده این انقلاب و کسانی که به هیچ تعهد انسانی و دیپلماسی پایبند نبوده و هر لحظه به دنبال تحریم ما هستند، نشان از بی تدبیری دارد، افزود: برجام برای کسانی که هم اکنون اصرار بر تصویب لوایح چهار گانه دارند، باید درس عبرت باشد و بیش از این مردم و کشور را دچار مشکل نکنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha