پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمد حسن رستمیان در دامغان

حوزه/ حجت‌ الاسلام و المسلمین رستمیان با بیان اینکه «مرگ بر آمریکا» شعار راهبردی ملت ایران است، گفت: رو شدن دست‌خالی آمریکا از ثمرات روز استکبارستیزی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌ الاسلام و المسلمین محمدحسن رستمیان، ظهر امروز در جمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان شهرستان دامغان، در میدان امام خمینی (ره) این شهر، با بیان اینکه این یوم‌الله، ثمرات فراوانی برای ملت آگاه ایران اسلامی دارد، اظهار داشت: مقاومت و افول آمریکا بزرگ‌ترین ثمره ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی است.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه شاهد افول آمریکا در همه ابعاد شامل اقتصادی، سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی و ... هستیم، تصریح کرد: ترامپ یک انسان روانی و دیوانه است که کشورش را به سمت قهقرا هدایت می‌کند.

وی با بیان اینکه فرهنگ مقاومت و ایستادگی در کشورهای یمن، لبنان، فلسطین و عراق گسترش پیداکرده است، افزود: شعار مرگ بر آمریکا گستره‌ای جهانی دارد و ملت‌های مسلمان در دیگر کشورها با این شعار انزجار و نفرت خود را از آمریکا و ایادی او اعلام می‌کنند.

حجت‌ الاسلام و المسلمین رستمیان با بیان اینکه «مرگ بر آمریکا» شعار راهبردی ملت ایران است، خاطرنشان کرد: رو شدن دست‌خالی آمریکا یکی دیگر از ثمرات روز استکبارستیزی است چراکه ملت ایران به جهانیان اثبات کرد، طبل آمریکا توخالی قلمداد می‌شود و ترسی از شیطان بزرگ داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا با اصل و ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران گره خورده است، گفت: امروز شعارهای استکبارستیزانه از مرزهای ایران عبور کرده و به شعاری جهانی تبدیل شده است که این امر نشان دهنده گسترش فرهنگ مقاومت در جهان است.

امام جمعه موقت دامغان با بیان اینکه ما با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود و مرگ بر اسرائیل غاصب، نفرت خود را از این دولت‌های مستبد اعلام می‌کنیم، افزود: ۱۳ آبان نماد مقاومت‌ و پیروزی در برابر استکبار جهانی است و یوم الله ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی نشان داد که تنها راه پیروزی در برابر دشمن، ایستادگی و مقاومت است.

وی با بیان اینکه افول آمریکا یکی از مهم ترین ثمره های ۱۳ آبان و مقاومت ایران است، گفت: آمریکا با تمام تحمیل فشارها، تحریم ملت‌ها و ایجاد جنگ های داخلی و مداخلات سیاسی، به هیچ نتیجه ای نرسیده است و امروز به دنبال جلوگیری از فروپاشی و حفظ کشور خود است.

حجت‌ الاسلام و المسلمین رستمیان با بیان اینکه مقاومت ایران را به کشوری قدرتمند تبدیل کرده است،  تصریح کرد: استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از دستاوردهای مهم ناشی از همین مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha