جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر محمد حسین نادری

حوزه/ دبیر پانزدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی اتصال به فرهنگ قرآن و عترت را لازمه استکبار ستیزی دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر محمدحسن نادری دبیر جشنواره پانزدهم قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی امروز در آیین اختتامیه این جشننواره در مسجد مقدس جمکران گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند؛ ۱۱۱ نفر برگزیده این جشنواره بودند که دراین آیین حضور دارند.

نادری بیان کرد: این جشنواره که در ۶ بخش و ۳۴ رشته برگزار شد، ویژگی‎های خاصی نسبت به دوره‎‌های قبلی داشت؛ از جمله اینکه آثار به شکل موضوعی درخواست شده بود و تولید محتوا بر اثر پیش بینی دبیرخانه انجام شد.

وی گفت: داوری آثار به شکل متمرکز انجام شد که سهولت شرکت شرکت کنندگان را فراهم کرده بود؛ یکسان‌سازی امر داوری از مهمترین ویژگی‎های این جشنواره بود.

دبیر پانزدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان کرد: برگزیدگان قرآنی در یک دوره آموزشی ویژه ارتقای سطح برگزیدگان برگزار شد که بتوانند در سطح ملی با آمادگی بیشتری حاضر شوند.

وی افزود: به قول داوران حتی یک دوره کوتاه مدت می‎تواند نتایج را دگرگون کند که خوشبختانه این دوره کوتاه مدت ویژه برگزیدگان برگزار شد.

نادری بیان کرد: ۲ اثر از آثار دانشجویان در طی دوره‎های مختلف جشنواره منتشر شد؛ این سوابق فرهنگی باید محافظت شود و چاپ این کتب قطعا به این موضوع کمک می کند؛ همچنین سعی شد که از ظرفیت‎های عمومی و فرهنگی و معنوی استان قم نیز استفاده شود.

وی گفت: در این سه روز سعی شد که برنامه‎های معنوی و فرهنگی را با انس هرچه بیشتر با مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر توام کنیم زیرا هرچه این اتصال معنوی به منابع فیض الهی بیش تر شود، می‎توانیم به توفیقات بیشتری برسیم.

دبیر پانزدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان کرد: اگر بخواهیم با استکبار مبارزه کنیم و اجازه ندهیم که استکبار جهانی ما را در خود هضم کند قطعا باید به فرهنگ قرآن و عترت توسل بجوییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha