چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند مذاکره با آمریکا نه‌تنها هیچ سودی به حال ایران اسلامی ندارد، بلکه سرتاسر ضرر و زیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در مراسم پایانی یوم‌الله ۱۳ آبان، با اشاره به تداوم اقدامات استکباری و خصمانه آمریکا علیه ایران اسلامی، اظهار کرد: با وجود همه تهدیدها و تحریم‌هایی که از سوی استکبار جهانی علیه ایران اعمال می‌شود، ملت انقلابی ایران در طول این چهار دهه به حرکت روبه‌جلوی خود ادامه داده و اقدامات خصمانه دشمنان نتوانسته مانع از این روند شود.

وی اضافه کرد: در طول این چهار دهه حضور پررنگ و معنادار مردم انقلابی و مسلمان ایران در مناسبت‌های مختلف سیاسی و با هدف دفاع از نظام و انقلاب اسلامی توانسته بسیاری از نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: اگرچه توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان هیچ‌گاه متوقف نشده اما همان‌گونه که قرآن می‌فرماید دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان به دامن خود آن‌ها بازگشته و بازمی‌گردد.

وی اضافه کرد: در مقابل در این سال‌ها به برکت انقلاب و نظام اسلامی، جغرافیای مقاومت در سراسر جهان گسترده شده؛ به‌گونه‌ای که اکنون تنها دو جبهه اسلام و استکبار در برابر هم قرار دارند و خبری از جبهه شرق و شوروی نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: همان‌گونه که قرآن کریم نوید داده است مستکبران عالم روزبه‌روز در حال شکست و افول بوده و در همه صحنه‌ها طعم شکست را می‌چشند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی در ادامه با یادآوری رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان کشور، اظهار کرد: رهبری در این بیانات به‌صراحت در مورد بی‌فایده بودن مذاکره با آمریکا رهنمون داده و با مسئولان اتمام حجت کردند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس باید همه مسئولان و دولتمردان بدانند ارتباط و مذاکره با آمریکا نه‌تنها هیچ سود و فایده‌ای برای کشور و ملت ما ندارد، بلکه موجب ضرر و خسران بیشتر نیز می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: باید همه مردم و مسئولان تنها به توان و توانمندی داخلی دل‌بسته و تکیه کنند؛ زیرا آمریکا، فرانسه و سایر کشورهای هم‌دست آن‌ها بارها مکر و حیله خود را ثابت کرده‌اند و هیچ کدام از آن‌ها سود و منفعتی برای ایران اسلامی نداشته و ندارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha