پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با تأکید براین که همان طور که رهبری نیز تأکید کردند مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی را رفع نخواهد کرد، گفت: مذاکره یا سازش با چنین کشور مستکبری، به معنای پذیرش ذلت است.

حجت الاسلام غفار شعبانی، مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به شکست سیاست های آمریکا در برابر نظام اسلامی، گفت: ملت ایران با ایستادگی و مقاومت خود در برابر توطئه های نظام سلطه شکست سنگینی را به آنها تحمیل کردند.

وی با بیان این که ایستادگی و مقاومت، رمز پیروزی های چهل ساله ملت ایران در برابر آمریکای جنایت کار است، افزود: سازش و مذاکره با آمریکا موجب ذلت و بدبختی ملت ها خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکا همواره به دنبال تحمیل خواسته های نامشروع خود به ملت ها است، خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول این چهل سال هیچ گاه زیر بار خواسته های زیاده خواهانه آمریکا نرفتند.

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است، تصریح کرد: دستان پلید این رژیم جنایت کار به خون های میلیون ها انسان بیگانه در خاورمیانه و سایر مناطق جهان آغشته است.

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به این که آمریکایی ها برای تأمین منافع نامشروع خود، امنیت و آرامش را از منطقه سلب کردند، افزود: وضعیت و شرایط بحرانی که امروز در کشورهای منطقه می بینیم نتیجه سیاست های مداخله جویانه آمریکا است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که جنایت و کشتار آمریکا در اقصی و نقاط جهان پایانی ندارد و این کشور در هر نقطه ای از جهان حس کند منافعی دارد دست به جنایت می زند، خاطرنشان کرد: متأسفانه سازمان به اصطلاح حقوق بشری نیز در برابر این جنایت های آشکار تنها سکوت کرده اند.

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به این که آمریکا در حالی ایران اسلامی را نقض کننده حقوق بشر معرفی می کند که هنوز ملت های جهان جنایت های این کشور را در عراق، افغانستان و سایر کشورهای اسلامی منطقه از یاد نبرده اند، افزود: تنها راه بازگشت آرامش و امنیت به خاورمیانه خروج نیروهای آمریکایی است.

وی با بیان این که آمریکا جنایت های بسیاری را نیز علیه ملت ایران مرتکب شده است، خاطرنشان کرد: بیش از چهل سال است که آمریکایی ها با تحریم، فشار، ترور و جنگ فرهنگی می کوشد زمینه براندازی انقلاب را فراهم کند اما همواره با هوشیاری و بصیرت ملت ایران شکست خورده است.

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب و آرمان های نظام ثابت قدم هستند، افزود: هیچ فشار و تهدیدی نمی تواند این ملت را از مسیر اصلی خود منحرف سازد.

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که مسؤولان باید در همه امور گوش به فرمان رهبری انقلاب باشند، گفت: وقتی ایشان هر گونه مذاکره با آمریکا را برای کشور همچون سم مهلکی می دانند، عده ای نباید در کشور همچنان بر طبل مذاکره و سازش با آمریکا بکوبند.

وی با تأکید براین که همان طور که رهبری نیز تأکید کردند مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی را رفع نخواهد کرد، بیان کرد: مذاکره یا سازش با چنین کشور مستکبری، به معنای پذیرش ذلت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha