پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی محمد لروند امام جمعه کنگاور

حوزه/ امام جمعه کنگاور با اشاره به اینکه کار جهادی، انقلابی رئیس قوه قضائیه، گفت: برخی افراد که منافع آنها در معرض سیل مبارزه با فساد و اجرای عدالت قرار گرفته، خواب و خوراک ندارند و به دنبال سیاه نمایی هستند.

حجت الاسلام علی محمد لروند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه » در کرمانشاه، با تقدیر و تشکر از اقدامات خدا پسندانه رئیس دستگاه قضا، با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه با عزمی مصمم وارد میدان مبارزه با فساد شده و اقدامات کوتاه مدت وی، خواب خوش را از چشمان دزدان اقتصادی و غارتگران بیت المال ربوده است، گفت: برخی افراد که منافع آنها در معرض سیل مبارزه با فساد و اجرای عدالت قرار گرفته، خواب و خوراک ندارند و به دنبال سیاه نمایی هستند.

امام جمعه کنگاور ادامه داد: برخی مسئولان به جای پشتیبانی از اجرای عدالت، با سیاسی کاری، اتهام زنی و دو قطبی سازی، خواهان توقف مبارزه با دزدان اقتصادی هستند.

حجت الاسلام لروند ‌با اشاره به اینکه سفرهای استانی رئیس قوه قضائیه موجب قدردانی از کار و کارگر و کارآفرینان شده است، گفت: فضا سازی های اخیر برخی مسئولان درباره روند مبارزه با فساد در دستگاه قضائی، هیچ مستند قانونی ندارد .

وی خاطر نشان کرد: نشانه صداقت و اجرای عدالت اجتماعی رئیس دستگاه قضا، تحول در قوۀ قضائیه، برخورد قاطع با مفاسد است و تا قطع ریشه فساد اقتصادی و تنبیه غارتگران بیت المال، آرام نخواهد گرفت.

امام جمعه کنگاور با اشاره به اینکه کار جهادی، انقلابی رئیس قوه قضائیه موجی از نشاط و امید به آینده را در دل های عدالتخواهان جامعه زنده کرده است، افزود: متاسفانه برخی مقامات که اهل اصلاح امور نیستند، مانع اجرای عدالت می شوند.

حجت الاسلام لروند با اشاره به اینکه پاک سازی درون دستگاه قضا و دستگاه ها بعد از گذشت ۹ ماه از فعالیت های فساد ستیزانه رئیس قوه قضائیه، فضای ادارات و روحیه مردم را تغییر داده است، گفت: رویکرد رئیس دستگاه قضا در مبارزه با فساد و اقدامات وی برای رونق کار و تولید، مصداق یک مسئول جهادی و انقلابی است.

امام جمعه کنگاور در پایان تصریح کرد: نتیجه مثبت اقدامات عدالتخواهانه رئیس دستگاه قضا زمانی است که خواص جامعه از آن حمایت کرده و مردم هم قدرشناسی خود را ابراز نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha