جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی استاندارد را یک کار و فرهنگ قرآنی عنوان کرد و گفت: برای گسترش فرهنگ استاندارد، ایمان به خدا و وجدان کاری را بالا ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در آئین گرامیداشت و تقدیر از تلاشگران برگزیده عرصه استاندارد و کیفیت خراسان شمالی، با اشاره به اینکه در یک فعالیت استاندارد سستی معنایی ندارد، اظهار کرد: برای استانداردسازی امور، باید زیرساخت‌ها و فرهنگ را بشناسیم.

وی با بیان اینکه استانداردسازی دین و فعالیتمان کاری درست  است  و یک عقیده سالم را می‌طلبد، ادامه داد: کسی که ایمان به خدا دارد و بداند عالم محضر خداست، کاری که شروع کرده را درست انجام می‌دهد.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ دین‌مداری را در جامعه بالا ببریم، حق‌الناس از بین نرفته و آنچه تولید شود، بر مبنای استاندارد است و در نقطه عکس اگر کم بگذاریم به تولید لطمه می‌خورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه استاندارد یک کار و فرهنگ قرآنی است، اضافه کرد: برای گسترش فرهنگ استاندارد ایمان به خدا و وجدان کاری را بالا ببریم.

وی با اشاره به جمله امام راحل (ره) مبنی بر آنکه عالم محضر خداست، تصریح کرد: ما همه در محضر خداوند هستیم، در کار و وظایفمان کم نگذاریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه برای تولید یک جنس، باید همه مقدمات لازم و قانونی که حاکم است را رعایت کنیم، اظهار کرد: عالم همه استاندارد است، زیرا هر آنچه خداوند ساخته متقن و مستحکم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه قرآن کریم یک انسان خداشناس به نام ذوالقرنین را به عنوان استاندارد معرفی کرده است، افزود: طبق داستان ذوالقرنین باید استحکام در فعالیت‌هایمان وجود داشته باشد.

وی رعایت استاندارد در جامعه اسلامی را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: در جامعه دینی باید کارهایمان را درست انجام دهیم، بنا به گفته امام صادق (ع) هر فردی که کارآفرینی می‌کند باید متخصص، امانت‌دار و با کارکنان خود ارتباط تنگاتنگ عاطفی داشته باشد.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: خداوند دوست دارد وقتی کسی که کاری می‌کند آن کار را درست انجام دهد، بنابراین باید فعالیت در کار همراه با دقت و استحکام باشد تا به آن کیفیت اضافه شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه کارهایمان در صورت رعایت استاندارد ماندگار است، تصریح کرد: رعایت استاندارد آثاری را بر جای می‌گذارد که همچون سازه‌های قرون گذشته، برای آیندگان ماندگار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی فعالان عرصه استاندارد را گمنامان و تلاش گران ارتقای کیفیت سطح زندگی در جامعه عنوان کرد و ضمن عرض خدا قوت به فعالان این حوزه گفت: مدیریت عالی سازمان استاندارد توسط خانم پیروزبخت، نویدبخش درخشش بانوان کشور در رده‌های مختلف مدیریت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha