پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مراسم عزاداری شب ۲۸ صفر در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ مراسم شب شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام امشب با استقبال پرشور زائران و مجاوران در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم شب شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام امشب بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و قرائت دعای توسل توسط مداحان هیأت جانبازان استان قم با استقبال پرشور زائران و مجاوران در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

در این مراسمحجت‌الاسلام بندانی نیشابوری از اساتید حوزه علمیه قم به ایراد سخن و حسن شالبافان از مداحان شناخته‌شده قمی به مدیحه‌سرایی پرداخت.

آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) امشب و فردا به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام سیاه‌پوش شده است و برای روز شهادت نیز ویژه‌برنامه‌های مختلف را در دستور کار خود قرار داده است.

برگزاری مراسم ویژه بانوان با سخنرانی یکی از اساتید حوزه علمیه خواهران در رواق خواهران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) یکی از این برنامه‌هاست که عصر امروز برگزار شده و روز آینده نیز برگزار خواهد شد.

چهارشنبه ۱۵ آبان‌ماه نیز آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها پذیرای دسته‌جات عزاداری خواهد بود که برای عرض تسلیت به محضر بانوی کرامت از نقاط مختلف شهر قم به سمت حرم مطهر حرکت خواهند کرد.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha