جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید موسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: حرکت در مسیر ائمه اطهار(ع) بی شک ضامن سعادت دنیوی و اخروی همه ماست، لذا باید زندگی این بزرگان به عنوان اسوه حرکت ما در طول حیاتمان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، پیش از ظهر امروز در جمع عزاداران شهادت امام حسن عسکری (ع) که در مسجد جامع بیجار برگزار شد، اظهار داشت: افتخار بزرگ اسلام و به ویژه دین مبین اسلام، داشتن ائمه اطهار(ع) و امامان وارسته است.

وی با اشاره به اینکه رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار(ع) سرمایه های دینی ما مسلمانان می باشند، گفت: حرکت در مسیر ائمه اطهار(ع) و انبیاء الهی بی شک ضامن سعادت دنیوی و اخروی است، لذا باید زندگی این بزرگان به عنوان اسوه حرکت ما در طول حیاتمان باشد.

استاد حوزه با اشاره به اینکه مبارزه با بدعت و ظلم ویژگی مشترک انبیاء الهی و ائمه علیهم السلام است، تاکید کرد: تمامی بزرگان دین خود را فدای بشریت کردند تا ما بتوانیم راه و رسم درست زندگی کردن در این دنیا را بیاموزیم و آخرتمان را بسازیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه در عصر کنونی ماندن در مسیر بزرگان دین برای بیشتر ما به امری سخت تبدیل شده است، بیان کرد: متاسفانه تلاش های بسیاری توسط اربابان سلطه در جهان انجام می گیرد که ما مسلمانان و حتی پیروان دیگر ادیان را از مسیر الهی خارج سازند و در این راه میلیاردها دلار هزینه می کنند که بی شک این تحرکات علیه نظام های دینی وجود دارد.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: امروز باید مسئولان دینی و فرهنگی کشور به معنای واقعی و علمی راهکاری مفید، کارآمد و جامع برای مقابله با این ناتوی فرهنگی و عقیدتی داشته باشند، تا شاهد بروز برخی از بی اعتقادی که نتیجه تبلیغات دشمنان علیه دین خدا است، نباشیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار یادآور شد: مخالفت با ادیان الهی از ابتدای تاریخ بشریت وجود داشته است، اما اکنون این دشمنی و مخالفت ها پیچیده تر و شیطانی تر شده است که نیازمند بصیرت و دشمن شناسی دقیق ماست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha