پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان-مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان تصریح کرد: امروز فتنه گران به خوبی می دانند که کشور عراق به دوست و همراه ایران تبدیل شده است، لذا دست به هر توطئه ننگینی می زنند که بذر نفاق را بین ملت این دو کشور بکارند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم اقامه عزای سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) ظهر امروز در حوزه علمیه استان کردستان، با حضور معاونین و اساتید و جمعی از طلاب برگزار گردید.

در این مراسم، حجت الاسلام و السلمین عباس عربیان ضمن تسلیت این روز به همه مسلمانان جهان به ویژه شیعیان، اظهار داشت: مبانی اعتقادی و دینی همه مسلمانان جهان بر روی آموزه های قرآنی و  بیانی و کلامی رسول خدا (ص) و ائمه اطهار علیهم السلام بنیان نهاده شده است، بنابراین ما باید بتوانیم که از این داشته هایمان در برابر جهان کفر که با تمام قوا به جنگ دین محمدی آمده است، دفاع کنیم.

مدیر حوزه علمیه کردستان در ادامه به آشوب های اخیر در عراق و لبنان اشاره کرد و بیان داشت: بی شک هر عقل سلیم و با درایتی می داند که منشا این فتنه گری ها، کشورهای خارجی و استکباری هستند که به دنبال از بین بردن وحدت مسلمین می باشند.

وی ادامه داد: امروز فتنه گران به خوبی می دانند که کشور عراق به دوست و همراه ایران تبدیل شده است، لذا دست به هر توطئه ننگینی می زنند که بذر نفاق را بین ملت این دو کشور بکارند.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان اضافه کرد: یکی دیگر از جنبه های حمایت های بیگانگان از فتنه گران در عراق مسئله اربعین حسینی است که به یک مشکل بزرگ برای جهان استکبار تبدیل شده است، لذا با به راه اندازی این فتنه ها به دنبال از بین بردن ارتباط دینی و برادری مردم ایران و عراق هستند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان اظهار داشت: رسانه های مجازی و فضای سایبری که متاسفانه اختیار اکثر آنها در دست مستکبرین است، مملو از اخبار دروغین درباره این آشوب ها است، لذا باید منابع خبری خود درباره حوادث و اتفاقات منطقه را از مراکز مطمئن کسب نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha