جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ شهید «وحید فرهنگی والا» متولد ۱۳۷۰ در شهر تبریز بود. او برای دفاع از حریم آل الله عازم سوریه شد و بر اثر انفجار مین در شهر ادلب سوریه، ۱۶ آبان ماه ۹۶ در آستانه اربعین حسینی به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.

به گزارش خبرگزری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، عصر امروز در مراسم سالگرد شهادت شهید مدافع حرم وحید فرهنگی والا، در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، با بیان اینکه باید همیشه نیروهای مسلح ما از آمادگی لازم برخوردار بوده و مردم عزیز هم روحیه فداکاری خود را حفظ کنند، گفت: تنها رمز موفقیت ایران اسلامی در تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری است و اگر این کار را بکنیم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند. 

 وی، امنیت را یکی از بزرگ ترین ثمره های تبعیت از مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: عزیزان، انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی وظیفه سنگینی بر عهده شماست، لذا بایستی به کسی رای بدهید که در مسیر صحیح انقلاب باشد، ساده زیست و برای خدمت به مردم آماده شود و به آرمان‌های شهدا نیز وفادار باشد. 

 امام جمعه تبریز، یکی از راه های کمک به دین خدا را امر به معروف و نهی از منکر دانست و ساخت مساجد، احداث راه و احداث بیمارستان را از راه های کمک به دین خدا عنوان کرد و اظهار کرد: هر فردی که در راه خدا و دینش اموالش را خرج کند، خداوند به آن چندین برابر می افزاید.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه، شهدای مدافع حرم را از رویش های انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: همه ما دیدیم که شهدای مدافع حرم چگونه عاشقانه و داوطلبانه جان خود را تقدیم کردند، در مقابل وظیفه ما این است که دست به دست هم داده و نگذاریم این خون‌ها به هدر برود و دشمنان به هدفشان برسند. 

 وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: روزی در میدان ورزش به مادر شهدا توهین می کنند و روزی در جای دیگر به خانواده معظم شهدا توهین می‌کنند، لذا باید دست در دست هم  نگذاریم دشمنان وحدت مسلمانان را از بین ببرند. 

گفتنی است، شهید «وحید فرهنگی والا» متولد ۱۳۷۰ در شهر تبریز بود. او برای دفاع از حریم آل الله عازم سوریه شد و بر اثر انفجار مین در شهر ادلب سوریه، ۱۶ آبان ماه ۹۶ در آستانه اربعین حسینی به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha