جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

حوزه/ امام جمعه قزوین گفت: متاسفانه امروز کسانی هستند که دست گدایی به سوی غرب و مستکبران دراز می کنند و هر چقدر مقام معظم رهبری راهنمایی می کنند، نمی توانند کلمه مذاکره از دهانشان بیفتد، اینها لیاقت و شایستگی ظهور را ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، صبح امروز در جمع اعضای موکب زینبیون حوزه علمیه قزوین و موکب سیدالشهدا (ع) شهرستان اقبالیه که در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) این شهر برگزار شد، ضمن تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) گفت: خداوند اراده کرده است که آینده جهان به دست شایستگان خواهد بود، بنابراین نباید پیروان مکتب و علاقه مندان به حضرت حجت (عج) نسبت به آینده جهان نا امید باشند، زیرا وعده الهی یقیننا محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که امام عصر (عج) ظهور بفرمایند، زمین پر از عدل و داد خواهد شد و نعمت های خداوند فزونی خواهد یافت و این همان زمانی است که زمین به دست بندگان شایسته خدا سپرده می شود و برای همین است که همه جهان منتظر آمدن منجی هستند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: با ظهور امام زمان (عج) بساط ظلم از دنیا برچیده می شود و تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی مستضعفان بر مستکبران محقق می شود.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: منتظران واقعی باید با مطالعه درباره امام زمان (عج) آگاهی و شناخت خود را در این زمینه تعمیق و گسترش دهند.

نماینده ولی فقیه در قزوین بیان کرد: منتظر حقیقی در عصر غیبت تلاش می کند پیرو امام خود باشد و از ایشان تبعیت نماید. ظهور منجی عالم بشریت (عج) با آزادی کل جهان از سیطره ظلم، جنایت و بدی‌ها همراه خواهد شد.

امام جمعه قزوین به ویژگی های منتظران واقعی حضرت ولی عصر (عج) پرداخت و بیان کرد: منتظران آقا امام زمان (عج) دو ویژگی مهم دارند که ولایت اهل بیت را در دل خود پذیرفته و عهد وپیمان خود را با خدای متعال همیشه حفظ نموده اند و دیگری همیشه برای سلامتی منجی عالم بشریت دعا می کنند که خوشبختانه این دعا همیشه در نمازهای یومیه مومنین آن را قرائت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی خاطرنشان کرد: اگر منتظر واقعی حضرت ولی عصر (عج) هستید خیلی مسرور باشید، چرا که متاسفانه امروز کسانی هستند که دست گدایی  به سوی غرب و مستکبران دراز می کنند و هر چقدر مقام معظم رهبری راهنمایی می کنند، نمی توانند کلمه مذاکره از دهانشان بیفتد، اینها لیاقت و شایستگی ظهور را ندارند.

 همه آحاد ملت در حماسه پیاده روی اربعین سهیم بودند

وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران موکب سیدالشهدا شهرستان اقبالیه در مراسم پیاده روی اربعین حسینی، بیان کرد: همه آحاد ملت ایران در حماسه پیاده روی اربعین حسینی به خوبی سهیم بودند که باید از تلاشهای شبانه روزی و مخلصانه همه خادمین و دست اندرکاران مراسم اربعین حسینی قدردانی نمایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha