پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان امام‌ جمعه رشت

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی گفت: مسئولان باید در مقابل شنیدن و درک مشکلات مردم به‌ویژه نیازمندان از ظرفیت بالایی برخوردار باشند، زیرا در برخی موارد گوش سپردن به درد و دل های آن‌ها نیمی از مشکلات را حل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان امام‌ جمعه رشت، در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، با بیان اینکه خدمت به مردمی که پناهگاهی جز کمیته امداد ندارند، همانند عبادت است، گفت: بسیاری از محرومان علاوه بر نیاز مالی، زبان دفاع از حق خود را هم ندارند که کمیته امداد متولی و زبان گویای این نیازمندان و درماندگان است.

وی با قدردانی از تلاش‌های کمیته امداد در زمینه ساخت مسکن و اشتغال محرومان افزود: با توجه به حاصل‌خیز بودن استان گیلان باید بیش از گذشته برای اشتغال محرومان به‌ویژه در مناطق روستایی تلاش و تدبیر کرد تا هم تولیدات داخلی رونق پیداکرده و هم خانواده‌ها به ثبات اقتصادی برسند.

امام‌جمعه رشت با تأکید بر تقویت و افزایش سعه‌صدر توسط مسئولان تصریح کرد: مسئولان باید در مقابل شنیدن و درک مشکلات مردم به‌ویژه نیازمندان از ظرفیت بالایی برخوردار باشند، زیرا در برخی موارد گوش سپردن به درد و دل های آن‌ها نیمی از مشکلات را حل می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی، یکی از مشکلات اساسی جامعه امروزی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم را کمبود نیروی انسانی باروحیه جهادی عنوان کرد و افزود: امدادگران کمیته امداد روحیه جهادی برای حل مشکلات محرومان دارند و باید چنین نیروهایی در جامعه تربیت و گماشته شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha