پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عبدالعلی علی عسگری، رئیس سازمان صدا و سیما

حوزه/ با حضور عبدالعلی علی عسگری، رئیس سازمان صدا و سیما و جمعی از مسؤولان استانی، ۲۰۵ پروژه فنی صداو سیمای خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، امروز با حضور عبدالعلی علی عسگری، رئیس سازمان صدا و سیما، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی، رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسؤولان استانی، ۲۰۵ پروژه فنی صدا و سیمای خراسان رضوی افتتاح شد.

پخش HD شبکه استانی خراسان رضوی، سیستم جامع مانیتورینگ، احداث و بازسازی ۱۰۰ ایستگاه دیجیتال شبکه های تلویزیونی و رادیویی در روستاهای استان بخشی از این پروژه های فنی بود.

مرکز خراسان رضوی، همزمان با HD شدن پخش برنامه های شبکه خراسان رضوی، ۲۰۴ طرح فنی دیگر در این مرکز به بهره برداری رسید.

نصب فرستنده پرقدرت چهارم دیجیتال، راه اندازی فرستنده های پرقدرت و متوسط قدرت رادیویی FM در ۷ شهرستان استان، راه اندازی سیستم جامع مونیتورینگ، ساخت و بازسازی یکصد ایستگاه دیجیتال شبکه های تلویزیونی و رادیویی در روستاهای استان و افتتاح ۲ دفتر خبری در تربت حیدریه و گناباد از جمله مهمترین طرحهای افتتاح شده در این مراسم است.

برای اجرای این طرحها بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و قرار است رئیس رسانه ملی تا دقایقی دیگر در مراسم بهره برداری از این طرحها سخنرانی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha