جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر علی عسکری رئیس صدا و سیما

حوزه/ علی عسکری گفت: دشمنان با هزاران شبکه مجازی به جان انقلاب اسلامی افتاده اند، اما صدا و سیما با تلاش‌های بی وقفه تا کنون حیله‌های آنان را بی نتیجه گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، عبدالعلی علی‌عسگری، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در مراسم افتتاح ۲۰۵ طرح فنی صدا و سیمای خراسان رضوی در مشهد گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی تمام همت خود را برای تخریب اقتصاد کشورمان به کار گرفته اند و از هیچ کاری فرو گذار نمی‌کنند و هم اکنون در یک جنگ و تحریم اقتصادی تمام عیار هستیم، اما این تحریم و جنگ زمانی می‌تواند تاثیرگذار باشد که آن‌ها بتوانند از طریق رسانه‌های مخرب خود بر روی مردم کشور ما تاثیر روانی منفی بگذارند و مقاومت مردم را تخریب کنند و در این میدان نبرد، نقش رسانه‌ها بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: ما برای افزایش روحیه امید و مقاومت در مردم، فتنه‌های دشمنان را شناسایی و سعی می‌کنیم که آن‌ها را خنثی کنیم، چون آن‌ها از سال‌ها قبل انواع حیله‌ها را برای ایجاد جنگ روانی و تخریب روحیه مردم به کار بسته اند، اما تا کنون موفق نبوده اند، چون سربازان و سرداران رسانه‌ای کشور مقاومت کردند و نگذاشتند فتنه روانی آن‌ها به ثمر بنشیند.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: آن‌ها با هزاران شبکه مجازی به جان انقلاب اسلامی افتاده اند، اما صدا و سیما با تلاش‌های بی وقفه تا کنون حیله‌های آنان را بی نتیجه گذاشته است.

علی‌عسکری افزود: امروز همه تهدیدهای دشمنان انقلاب اسلامی رسانه‌پایه است و این مهم بیش از پیش اهمیت و جایگاه صدا و سیما را در مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌کند.

پوشش ۹۶ درصدی خراسان رضوی توسط صدا و سیما

رضا علیدادی، معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، نیز در این مراسم گفت: در کنار تلاش‌های همکاران فنی، تحریم‌ها نیز در این سازمان تبدیل به فرصت شده و ۸۵ درصد تجهیزات این سازمان ساخت داخل است و در بخش فرستنده‌ها به صد در صد خود کفایی رسیده ایم و تحریم دشمنان نه تنها باعث کندی توسعه نشده است بلکه خوداتکایی اتفاق افتاد و علم و دانش تعمیق پیدا کرد و موجب توجه بیشتر نیروهای فنی به بستر علم و فناوری شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون حدود ۹۶ درصد خراسان رضوی تحت پوشش سازمان صدا و سیما قرار دارد که این میزان از پوشش، نقطه مطلوبی محسوب می‌شود.

بهره برداری ۲۰۵ طرح فنی سازمان صدا و سیما در مشهد با هزینه معادل هفت هزار میلیارد ریال

محسن نصرپور، مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: امروز ۲۰۵ طرح فنی سازمان صدا و سیما در استان خراسان رضوی با هزینه کردی معادل هفت هزار میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد که افتتاح رادیو زیارت بر روی شبکه اف. ام در شهرهای بیرجند، بجنورد و تهران بزرگ با پوشش ۲۵ درصد جمعیت کشور، پخش تلویزیونی شبکه خراسان رضوی با کیفیت HD و فرستنده پر قدرت اف. ام ثامن از مهمترین این طرح‌هاست.

در ادامه، مراسم افتتاح فرستنده پرقدرت ثامن، آغاز پخش رادیو زیارت در شهرهای تهران، بیرجند و بجنورد و پخش برنامه‌های تلویزیونی سیمای خراسان رضوی با کیفیت HD به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha