پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمدی گلپایگانی

حوزه/ رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان این که طبق نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی هر کسی امروز در جهت اختلاف و تفرقه افکنی حرکت کند، به طور یقین خائن است، گفت: مقام معظم رهبری همواره در جهت تقویت وحدت میان شیعه و سنی گام بر می‌دارند و هیچ گاه اجازه اختلاف میان آن‌ها را نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز در سخنان پیش ازخطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره به هفته وحدت، تفرقه و اختلاف میان شیعه و سنی را از جمله شیوه‌های دشمنان علیه امت اسلامی دانست و افزود: متأسفانه برخی افراد نادان نیز به این اختلافات دامن می‌زنند.

وی با بیان این که طبق نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی هر کسی امروز در جهت اختلاف و تفرقه افکنی حرکت کند، به طور یقین خائن است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره در جهت تقویت وحدت میان شیعه و سنی گام بر می‌دارند و هیچ گاه اجازه اختلاف میان آن‌ها را نخواهند داد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات ارزشمند رئیس قوه قضائیه در برخورد با فساد اشاره کرد و افزود: این حرکت انقلابی موجب قلع و قمع مفسدان در جامعه می شود و موجب می شود کسی جرأت نکند اموال بیت المال را غارت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خدمت به مردم را یکی از مهم ترین وظایف مسئولان در جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اخلاق نیکو و حسن خلق با مردم از سوی مسؤولان ضروری و بسیار مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی خاطرنشان کرد: مردم نباید در ادارات و نهادهای دولتی معطل یک امضاء بمانند و باید همواره گره از کار مردم گشوده شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در بخش پایانی خود، مناصب و جایگاه را امانتی الهی دانست و بیان داشت: این امانت ها روزی از صاحب منصبان گرفته خواهد خواهد پس باید رفتار، کردار و اعمال ما به گونه ای باشد که از ما به نیکی یاد شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha