پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
لائینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، تولی و تبری را دو اصل مهم برای انقلابی ماندن جامعه عنوان کرد و گفت: ما باید نسبت به دشمن، استکبار و ظالمان تبری و نسبت به ولایت و رهبری تولی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، امروز در نخستین خطبه های نماز خود در مصلی ساری با اشاره به این که امروز همه ما باید تابع و گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم، گفت: تجربه سی سال زعامت و رهبری ایشان نشان داد که هر گاه مسئولان به سخنان، راهنمایی‌ها و تذکرات ایشان گوش فرا دادند کشور پیشرفت کرده است.

وی با بیان این که با کمک و مشاوره جامعه دانشگاهی و حوزوی در تحقق مطالبات رهبری گام برخواهیم داشت، افزود: تقویت جوانان انقلابی و مؤمن از اهمیت بالایی برخوردار است که مورد تأکید رهبری معظم نیز قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت پرهیز مردم و نهاد ها از نصب بنر تبریک تأکید کرد و گفت: مردم با دعا و حضور خود ما را در این مسئولیت مهم یاری کنند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود، مازندرانی سالم، رشد یافته و مدرن را چشم انداز خود برای آینده استان اعلام کرد و افزود: با توجه به آسیب ها، مشکلات اجتماعی و اخلاقی که در کنار نقاط قوت استان وجود دارد با کمک مسئولان و مردم مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی همچنین به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و آن را سند پیشرفت و توسعه کشور دانست و گفت: در هفته های آینده فرازی از خطبه دوم نماز جمعه را به تبیین بخش هایی از این بیانیه مهم اختصاص خواهم داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در پایان، تولی و تبری را دو اصل مهم برای انقلابی ماندن جامعه عنوان کرد و گفت: ما باید نسبت به دشمن، استکبار و ظالمان تبری و نسبت به ولایت و رهبری تولی داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha