پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب تصریح کرد: پروژه آشوب هوشمند در منطقه، زمینه فتنه دیگری در ایران بود که به لطف الهی توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در نطفه خفه شد.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه » در کرمانشاه، با توجه به کینه ورزی دشمنان در برابر اقتدار نظام اسلامی، گفت: قرار بود همزمان در ایران، عراق و لبنان، پروژه هوشمند فتنه  اجرا شود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب ادامه داد: به زعم دشمنان وقتی ایران دچار مسائل داخلی می شود توان مدیریت آشوب در عراق و لبنان را نخواهد داشت، در نتیجه، بنا بود نظام سیاسی عراق منحل شود و حزب الله لبنان فرو بریزد.

وی تصریح کرد: نیرویی که قرار بود ایران را دچار آشوب کند «روح الله زم» بود؛ حوادث دی ماه ۹۶ را تکرار کند؛ او یک شخص تنها نیست، بلکه سیستم های اطلاعاتی فرانسه، آمریکا و ترکیه پشتیبان اطلاعاتی و مالی او بودند.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه ظاهرا «زم » در یکی از کشورهای همسایه مستقر می شود تا در اتاق فکر «عملیات آشوب ایران» حضور داشته باشد؟، گفت: اتاق فکر حوادث دی ماه ۹۶ در اربیل عراق و پستوهای بارزانی قرار داشت و آنجا آمریکایی ها، صهیونیست ها، سعودی ها، بعثی ها و منافقین پروژه« همگرایی» نتیجه بخش را کلید زدند.

وی تصریح کرد: گناه ملت عراق میزبانی از بزرگترین اجتماع بشری در اربعین و مشارکت فعال در محور مقاومت در کنار ایران، سوریه و لبنان است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب تصریح کرد: پروژه آشوب هوشمند در منطقه زمینه فتنه دیگری در ایران بود که به لطف الهی توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در نطفه خفه شد.

وی در پایان گفت: انتقام محور غربی، عبری و عربی از ملت عراق به خاطر عدم تمکین از خواسته های نامشروع آمریکا و اذناب متحجرش در منطقه می باشد که بی شک منجر به تجربه ای نوین، هوشیاری ملت و استحکام ساخت درونی این کشور خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha