جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید علیرضا ادیانی - عقیدتی ناجا

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ، گفت: شهدا، سنگربان و دیده بانان انقلاب اسلامی اند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، در یادواره شهدای روستای گالشکلای شهرستان سوادکوه شمالی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حریم و حرم از حضور بی نظیر اقشار مختلف مردم در این مراسم قدردانی کرد .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تجلیل و قدردانی از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا، تصریح کرد:  شهدا ، سنگربان و دیده بانان انقلاب اسلامی اند که یکی از ابعاد والای آنها در پیشگاه خداوند عبادت خالصانه است .

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به قدر و منزلت شهدا در پیشگاه خدا، خاطرنشان کرد: شهدا در پیشگاه خداوند از چنان جایگاه والایی برخورداند که زبان از گفتن آن قاصر است .

وی با بیان این که شهدا برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی از جانشان گذشتند، اظهار داشت: همانگونه که خداوند متعال در قرآن کریم به آن وعده داده، شهدا زنده اند و در نزد پروردگار خود روزی می خورند و این امر جاودانگی مقام شهادت است .

نماینده مقام معظم رهبری در نیروی انتظامی با اشاره به این که برخی با مرگ تاجرانه ، برخی با مرگ حسابگرانه و برخی هم با مرگ طبیعی و ... از دنیا می روند، گفت: شهدا برای رسیدن به معبود خود جانشان را نذر کرده اند و امروز هرکوی و برزنی از این کشور با نامشان جاودانه و معطر به بوی معنویت و عترت شده است .

وی پیام شهدا را حجاب، پشتیبانی از ولایت فقیه و حاکمیت اسلام و قرآن در جامعه برشمرد و اظهار داشت: یکی دیگر از پیام های شهدا این است که انقلاب خود را که با هدایت های مدبرانه مقام عظمای ولایت برپا شده به دست نااهلان و نامحرمان نسپاریم .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: انتخابات یکی از نعمت های نظام مقدس جمهوری اسلامی و شرکت در انتخابات یک تکلیف اجتماعی و سیاسی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha