پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله العظمی سیستانی

حوزه/ یک مقام مسئول دفتر آیت الله سیستانی این خبر را که آیت الله سیستانی یکی از طرف توافق ادعایی ابقای دولت کنونی و پایان تظاهرات جاری است را تکذیب کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه عراقی «نون» در واکنش به اخبار منتشر شده از برخی خبرگزاری ها به نقل از منابع سیاسی در خصوص تظاهرات جاری عراق، یک مقام مسئول دفتر آیت الله سیستانی این خبر را که آیت الله سیستانی یکی از طرف توافق ادعایی ابقای دولت کنونی و پایان تظاهرات جاری است را تکذیب کرد.

این منبع تاکید کرد: موضع آیت الله سیستانی در خصوص اعتراضات مردمی و تعامل با آن و پاسخگویی به مطالبات معترضان، همان مطالبی است که در خطبه نماز جمعه به وضوح بیان شده است و این مطالب برای تمامی کسانی که تماس گرفتند، بیان شده است و تمام آنچه برخلاف این مطالب به ایشان نسبت داده می شود، با هدف سوء استفاده سیاسی برخی طرف ها و جناح هاست و از پایه و اساس صحت ندارد.

این منبع در خصوص استفاده از تصاویر آیت الله سیستانی توسط برخی عناصر امنیتی و بر افراشتن آن در برخی اماکن عمومی گفت: معظم له از این کار راضی نیستند و پیشتر بار ها این مسئله توضیح داده شده و امیدواریم که دوستداران ایشان از این کار دست بردارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha