پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دومین روز اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه سراسر کشور در قم

حوزه/ سرپرست حوزه علمیه لرستان: کارگاه های تبیینی در زمینه گام دوم انقلاب با همکاری حوزه علمیه در استان لرستان برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین موسوی در اجلاسیه مدیران استانی حوزه های علمیه کشور در مجتمع دارالولایه قم  با تقدیر از خدمت گسترده مردم و به خصوص حوزویان در سیل اوایل سال جاری گفت: این سیل مهربانی باعث شد که سیل مهر و محبت همگانی به سمت استان روان شود و مدیران عالی حوزه نیز از حوزه علمیه استان بازدید کنند.

وی افزود: 16 مصوبه در جلسه ای که در محضر مدیر حوزه تصویب شد و برخی از امور پیگیری و اجرا شد و برخی دیگر نیز هنوز مصوب نشده است ولی برخی فعالیت ها از جمله ایجاد گروه های علمی که در بسیاری از مدارس استان انجام شد.

سرپرست حوزه علمیه لرستان بیان کرد: در خصوص بیانیه گام دوم با هماهنگی امام جمعه، کارگروهی با محوریت حوزه های علمیه و مدیران نهاد رهبری در دانشگاه ها برای تبیین بیاینه گام دوم در ادارات، مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه و عموم مردم تشکیل شده است.

وی گفت:تا کنون 4 جلسه با حضور سرپرست حوزه علمیه استان و مدیران مراکز برگزار شده است؛ تا کنون جلسات کارگوهی با حضور اساتید قم برگزار شده است و و هر کدام در راستای تخصص خود در قالب کارگاه های تخصصی این بیانیه را تبیین کردند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: با هماهنگی با صداوسیما 40 ساعت برنامه رسانه ای به این امر اختصاص داده شد و علاوه بر حوزه و دانشگاه برخی از اساتید اقتصادی و ... در این برنامه های تلوزیونی به تشریح بیانیه گام دوم پرداختند.

وی افزود: 13 مدرسه علمیه نیز در همین رابطه جلساتی را برگزار کردند و جلسات تبیینی و توجیهی طلاب نیز در این زمینه برگزار شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha