شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سفر آیت الله اعرافی به استان گلستان

حوزه/ آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، همزمان با آغاز هفته وحدت، در رأس یک هیت بلندپایه، به استان گلستان سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، همزمان با آغاز هفته وحدت، در رأس هیئتی، به استان گلستان سفر کرد و مورد استقبال مسئولان استانی، علما و روحانیون قرار گرفت.

مدیر حوزه های علمیه کشور پس از ورود به گرگان، با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان، با آیت الله نورمفیدی گفتگو و تبادل نظر کرد.

جلسه شورای حوزه علمیه گلستان نیز به ریاست آیت الله اعرافی تشکیل شد و در این جلسه برنامه ها، فعالیت ها و مسائل حوزه استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، مدیر حوزه های علمیه کشور، احکام آیت الله نورمفیدی به عنوان رئیس شورای حوزه علمیه گلستان و دیگر اعضای شورا را به آنان اعطا کرد.

سخنرانی در همایش گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم(ص)  و آغاز هفته وحدت با سخنرانی، دیدار با ائمه جمعه اهل سنت آق قلا و شرکت در جلسه مسئولان نهادهای حوزوی استان گلستان از دیگر برنامه های آیت الله اعرافی اعلام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری، قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها، آیت الله اعرافی را در این سفر همراهی می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha