پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جشنواره استانی علامه حلی در ارومیه

حوزه/ با حضور اعضای شورای جشنواره استانی علامه حلی آذربایجان‌غربی، مقالات و آثار ارسالی به این جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه شورای جشنواره استانی علامه حلی (ره) با حضور شش نفر از اساتید ارزیاب، دبیر جشنواره و معاونین  پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران و برادران امروز، در مدیریت حوزه آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه اعضای حاضر به ارزیابی نهایی آثاری که حائز حداقل امتیاز ۷۵ به بالا شده بودند پرداختند و آثاری که در این بازنگری امتیاز ۸۰ و بیشتر به دست آوردند به رقابت در مرحله کشوری ارسال خواهد شد.

جعفر علیزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، با بیان این که جشنواره علامه حلی در سه مرحله، مدرسه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود، اظهار داشت: مقالات طلاب بعد از ارزیابی در مرحله مدرسه‌ای به مرحله استانی راه یافته در آن‌جا با حضور مدیران، معاونین پژوهش حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان و جمعی از اساتید حوزه علمیه خواهران و برادران آذربایجان‌غربی مورد ارزیابی قرار گرفت و نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به این‌که مقالات برتر در مرحله استانی به مرحله کشوری راه خواهند یافت افزود: مقالات برتر که بیش‌ترین امتیاز را در این مرحله به دست بیاورند به مرحله کشوری علامه حلی راه خواهند یافت.
معاون پژوهش حوزه علمیه برادران آذربایجان‌غربی اضافه کرد: زمان برگزاری جشنواره استاتی علامه حلی بعد از تصمیم گیری در شورای این جشنواره اعلام خواهد شد.


انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha