پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم گفت: ما بار دیگر با ایمان راسخ تاکید می کنیم که هرگونه دخالت بیگانگان در امور داخلی عراق محکوم است و مردم عراق می توانند از طریق قانون مشکلات خود را حل کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه درپی دخالت های اخیر کاخ سفید در مسائل داخلی عراق و درخواست آنها برای برپایی انتخابات زودهنگام در عراق، حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس حزب الحکمة در یک توئیت نوشت: مردم عراق می توانند امور کشور خود را سامان دهند.

وی افزود: عراق متعلق به عراقی ها است که برای سربلندی کشور خود مبارزه کرده و جان داده و اشک ها ریخته اند تا عزت و کرامت خود را حفظ کنند و آنها اکنون مردم یک میهن هستند و سرنوشت مشترکی دارند.

سید عمار حکیم همچنین گفت: ما بار دیگر با ایمان راسخ تاکید می کنیم که هرگونه دخالت  بیگانگان در امور داخلی عراق محکوم است و مردم عراق می توانند از طریق قانون مشکلات خود را حل کنند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز در عراق جریان دارد یک جنبش مردمی است و قوای سه گانه نیز در حال پاسخگویی به خواسته های مردم هستند که البته نیاز به تلاش بیشتری وجود دارد اما در هر صورت مردم عراق می توانند امور داخلی خود را به دور از دخالت بیگانگان سر و سامان دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha