جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر لائینی را به نمایندگی ولی‌فقیه در استان مازندران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» متن پیام تبریک حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران به حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر لائینی به عنوان نماینده‌ ولی‌فقیه در استان مازندران به شرح زیر است:

انتصاب شایسته حضرتعالی را با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی» به نمایندگی معظم له در استان مازندران و امام جمعه‌ ساری تبریک عرض مینمایم.

یقیناً این انتخاب ارزشمند با عنایت به تعهد، علم، تقوا، روحیه مردمی، جهادی و خدمتگزاری حضرتعالی در صحنه¬های مختلف و خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول سالیان متمادی بوده است و إن شاءالله مستمر خواهد بود.

حضور حضرتعالی در این جایگاه رفیع و سنگر امامت جمعه آن استان گامی ارزشمند برای رسیدن به اهداف عالی نظام و تقویت نماز جمعه استان و وحدت نیروهای معتقد به اصل انقلاب و ولایت و رشد و بالندگی مراکز فقهی ، علمی و فرهنگی ، حوزوی و دانشگاهی می باشد.

اینجانب ضمن پاسداشت و ارج نهادن به زحمات 40 ساله حضرت آیت الله طبرسی «دام توفیقه» در سنگر ارزشمند نمایندگی ولی فقیه در آن استان آمادگی حوزه های علمیه خواهران جهت هرگونه همکاری و تعامل را اعلام نموده، توفیقات روز افزون و سربلندی حضرتعالی در سایه توجهات حضرت بقیة الله الاعظم «عجل الله تعالی فرجه الشریف» در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری «مدظله العالی» را برای پیشبرد و تثبیت امور دینی و فرهنگی و سیاسی  دیار علویان از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

عبدالکریم بهجت پور

مدیر حوزه های علمیه خواهران

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha