پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام جویباری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه جهانگیرخان قم گفت: مدیر در مدرسه علمیه، یک مربی برای تربیت سربازان مخلص ولی عصر(عج) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین جعفر جویباری در نشست مدیران مدارس سطح یک استان قم با آیت الله اعرافی اظهارکرد:طلبگی خدمت به امام زمان(عج) است و هر یک از طلبه‌ها در عرصه های مختلف به انجام وظیفه می پردازند.

مدیر مدرسه علمیه جهانگیرخان قم افزود: مدیر تنها اداره کننده یک مدرسه و یا تعدادی طلبه در یک ساختمان و رسیدگی به امور نیست، بلکه مدیر در مدرسه علمیه، یک مربی برای تربیت سربازان مخلص ولی عصر(عج) است.

وی تصریح کرد:مدیران در صدد اصلاح امورند، اما خود نیز نیاز به اصلاح دارند، مدیر را نباید در حد مسئولیت اجرایی پایین آورد، مدیر یک مربی است و مراقبت از طلبه، جزئی از وظیفه مهم اوست.

حجت الاسلام و المسلمین جویباری بیان کرد:طلبه با مشکلات زیادی به تحصیل می پردازد و با مشقات فراوانی وارد زندگی مشترک می شود و خود را وقف طلبگی و سربازی امام زمان(عج) می کند.

وی خاطرنشان کرد: من خود را مدیر نمی دانم، بلکه مربی هستم و سختی ها و کمبود نیرو و مشقات نیز من را خسته می کند، اما با این حال خوشحال هستم دغدغه ذهنی طلبه را می توان برطرف کرد.

مدیر مدرسه علمیه جهانگیرخان قم عنوان کرد:طلاب فرزندان برومند ما هستند و به لباس سربازی امام زمان(عج) ملبس می‌شوند، ما در صف اول همیاری با مشکلات طلاب هستیم و رشد همه جانبه طلبه دغدغه ای مهم است در این باره نیازمند حمایت دلسوزان حوزه هستیم تا در امور تسهیل شود و وقت خود را برای جبران کمبودها نگذاریم، بلکه باید نفس باقی را دریابیم و برای امام عصر (ع)کار کنیم.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha