پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ حضور رئیس مسلمانان چین در شهر مقدس قم

حوزه / حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر تقویت اتحاد امت اسلامی و هوشیاری نسبت به اختلاف افکنی های دشمنان اظهار داشتند: مسلمانان به صورت متحد می توانند توطئه ها و دسیسه های دشمن را خنثی کنند و اهداف عالی خود را به پیش ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار دبیرکل انجمن مسلمانان چین با تبریک هفته وحدت و ولادت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) گفتند: در اسلام مرز جغرافیایی مطرح نیست بلکه مسلمانان و مؤمنان در هر کجای دنیا باشند با یکدیگر برادر هستند.

ایشان افزودند: مرزهای جغرافیایی مسلمانان را محدود نمی کند و مسلمانان چین هم برادران ما هستند که باید معارف و دستورات ناب اسلامی را برای مردم این کشور تبیین کنند تا برتری های این دین مبین مشخص شود.

معظم له با تأکید بر تقویت اتحاد امت اسلامی و هوشیاری نسبت به اختلاف افکنی های دشمنان اظهار داشتند: مسلمانان به صورت متحد می توانند توطئه ها و دسیسه های دشمن را خنثی کنند و اهداف عالی خود را به پیش ببرند.

ایشان ادامه دادند: مسلمین جهان باید با یگدیگر ارتباط مستمر داشته باشند تا در سایه این ارتباطات و همگرایی عزت اسلامی را تقویت کنند؛ اسلام دارای اصولی است که همه مسلمانان به آن اعتقاد دارند و باید مبتنی بر همین اصول وحدت بین شیعه و سنی تقویت شود، یکی از توصیه های مهم اهل بیت(ع) نیز ارتباط و تعامل با اهل سنت است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که امت اسلام باید بداند که دشمن هیچگاه صلاح مسلمانان را نمی خواهد، ابراز داشتند: باید به وحدت و اتحاد تکیه کنیم و اجازه ندهیم که دشمن ایجاد اختلاف کنند.

ایشان عنوان کردند: هرچه اتحاد مسلمانان تقویت شود و ارتباط بیشتری با یکدیگر باشند بهتر می توانند اهداف خود را پیش ببرند و موفق تر باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha