جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار نخبگان و مدیران اقتصادی کشور با آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ جمعی از نخبگان، مدیران و فعالان اقتصادی کشور با حضور در دفترحضرت آیت الله علوی گرگانی با این استاد حوزه علمیه قم دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی در این دیدار ضمن اشاره به رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم اظهارداشتند: ما به مدیران تذکرات لازم را در خصوص مسائل اقتصادی می‌دهیم، اما آن‌ها گوش نمی‌دهند.

معظم له با اشاره به نگرانی و اضطراب مردم در خصوص آینده گفت: مردم مشکلات خودشان را با مراجع مطرح و مراجع تقلید هم در دیدارهای مدیران این مشکلات را بازگو می‌کنند.

ایشان با بیان اینکه دستورات الهی در جامعه باید با جدیت اعمال شود، افزود: اکنون کشور دچار مشکلاتی در حوزه اقتصاد است که اثرات ناگواری در جامعه برجای می گذارد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی ادامه دادند: امام علی(ع) در روایتی فرمود مراقب دنیای مردم باشید و اگر به دنیای مردم لطمه بخورد، دین آن‌ها ضربه خواهد خورد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به لزوم حل مشکلات اقتصادی اظهار کردند: تذکرات زیادی به مدیران در این خصوص توسط مراجع عظام تقلید داده می‌شود که مسؤولان باید همت داشته باشند و مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند.

ایشان ادامه دادند: اکنون شاهد هستیم که مردم در جامعه مضطرب هستند و در خصوص آینده خود نگرانند، ما به مدیران تذکرات لازم را در خصوص مسائل اقتصادی می‌دهیم.

لازم به ذکر است: در این دیداردکتر اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، حجت الاسلام نیکویی رییس سازمان گسترش اقتصاد مقاومتی، دکتر اشتیاقی عضو اتاق های بازرگانی ایران قطر چین و عراق و حسینی دبیر انجمن اقتصاد و مسول اتاق اقتصاد مقاومتی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خاتم الاوصیا حضور داشتند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha