پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جوان مسلمان فلج که به دنبال ساخت آسانسور برای مسجد شیعیان است

 حوزه/ یک جوان مسلمان که به دلیل فلج مغزی روی صندلی چرخدار قرار گرفته به همراه جمعی از جوانان کمک مالی لازم برای خرید یک آسانسور نو برای بنیاد امام حسین در ویندزور کانادا جمع آوری می کند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از windsorstar، یک جوان شیعه که مبتلا به فلج مغزی بوده  روی صندلی چرخدار می نشیند با جمعی از جوانان مسجد همراه شده تا با جمع آوری کمک های مالی یک آسانسور جدید برای مرکز اسلامی امام حسین در ویندزور کانادا فراهم سازند.

درحالی که تقریبا 2 سال است که آسانسور کنونی بنیاد امام حسین (ع) بلااستفاده شده و چس از تعمیرات هزینه بر، مسجد قادر به تعمیر این آسانسور نبود،  محمد نادی 19 ساله دست به کار شد.

نادی گفت: این کار فقط برای افرادی مثل من نیست. بدون آسانسور، من به دوستان قوی جثه ای نیازمند هستم که باید من را از پله های مارپیچی سازمان بالا و پایین ببرند. این کار را برای نسل های آینده می کنم، جوانانی که به مسجد می آیند تا یک ارتباط معنوی تر و بهتر با جامعه و مسجدشان برقرار کرده باشند.

نادی گفت:  بسیاری از صدها نفری که بطور منظم از مرکز اجتماع مذهبی ما بازدید می کنند از آسانسور بهره مند می شوند. افراد سالخورده ، والدین با کودکان نشان و سایر معلولان جسمی برای دسترسی به فعالیت های روزانه مساجد ، مانند سخنرانی و مطالعه قرآن نیازمند آسانسور هستند.

نادی گفت که در مناسبت های خاص ، هزاران نفر در این مرکز حضور می یابند.

احمد بزی هماهنگ کننده گروه جوانان مسجد نیز گفت: ما باید همه را شامل شویم. روایت زندگی محمد واقعاً مرا تحت تأثیر قرار داد ، زیرا او برادر ارزشمند و توامندی است، پرانرژی بوده و تاثیر زیادی روی بچه ها گذاشته است.

این فرد 24 ساله گفت: یک آسانسور جدید با قیمت سنگین حدود 180،000 دلار با مالیات همراه است. این شامل یک سیستم تلفن اضطراری در داخل و تعمیر و نگهداری آسانسور از راه دور است.

وی گفت که تاکنون ، آنها حدود 25000 دلار از افرادی که از مسجد استفاده می کنند، جمع کرده اند.

احمد گفت: مسجد خانه دوم هر مسلمان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha