جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: آشنایی طلاب با مهارت های پژوهشی امری ضروری به نظر می رسد و تقویت این بخش با برگزاری کارگاه ها و نشست های تخصصی و آموزشی محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، عصر امروز  در جلسه هماهنگی برنامه های اختتامیه جشنواره علامه حلی حوزه علمیه استان قزوین که در مرکز مدیریت حوزه استان برگزار شد، گفت: مسئله پژوهش امروز در حوزه های علمیه باید به صورت جدی ارزیابی شود، چرا که اگر بتوانیم این مسئله را در بین طلاب تبیین کنیم، می توانیم اظهار کنیم که در این زمینه موفق شده ایم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: برای موفقیت در هر زمینه ای و داشتن خلاقیت و نوآوری باید روح پژوهش و تحقیق داشته باشیم، در این صورت می توان در جامعه جهانی اثرگذار بود.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: پژوهش  به عنوان یک علم باید به طلاب جوان آموزش داده شود و برنامه های در این زمینه باید در سطح مدارس علمیه طوری طراحی و اجرا شود که طلاب به سمت پژوهش ترغیب شوند.

حجت الاسلام کاظم لو بیان کرد: آشنایی طلاب با مهارت های پژوهشی امری ضروری به نظر می رسد و تقویت این بخش با برگزاری کارگاه ها و نشست های تخصصی و آموزشی محقق خواهد شد.

وی به برگزاری جشنواره  علامه حلی در کشور و استان قزوین  پرداخت و بیان کرد: جشنواره علامه حلی نمایی از فعالیت های پژوهشی طلاب جوان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha