پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فضای مجازی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: یکی از مباحثی که امروز بسیار مورد تاکید قرار می گیرد، لزوم ورود بسیج به بحث فضای مجازی و رسانه است، نباید اجازه دهیم که فرصت سوزی شود، لذا بسیجیان باید بخش اعظمی از جنگ تبلیغاتی دشمنان علیه نظام و ملت را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجمال حسینی، عصر امروز در نشست با جمعی از بسیجیان شهرستان کامیاران اظهار داشت: امروز جایگاه بسیج در کشور کاملا نهادینه شده است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران ادامه داد: پتانسیل ها و ظرفیت های بسیج و بسیجیان در همه مملکت به خوبی هویداست و بارها این نیروهای خودجوش و جان برکف، بزرگی و اهمیت خود را نشان داده اند.

وی با اشاره به اینکه بسیج عصاره این ملت است، بیان داشت: بسیج عصاره ملت است و تمام ملت بسیجی هستند و هرگاه خطری نظام، مردم و انقلاب ما را تهدید کند بسیجیان  چه در حوادث طبیعی و چه در حوادث غیرطبیعی، نظامی و جنگ سینه‌شان را سپر می‌کنند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در سالهای اخیر بسیج در حوزه علم و فناوری وارد میدان شده است و اکنون شاهد نخبگان بسیجی زیادی در کشور هستیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران تاکید کرد: برخی بر این گمان بودند که بعد از پایان جنگ تحمیلی بسیج به حاشیه می رود، ولی این گونه نشد و اکنون بسیج در بسیاری از عرصه های ملی حضوری پرشور و انقلابی دارد.

وی با اشاره به اینکه رسانه های غربی و منطقه ای به دنبال نشان دادن چهره ای خشن و صرفا نظامی از بسیج هستند، گفت: اکنون در بسیاری از مناطق دور افتاده کشور گروه های بسیجی در قالب بسیج سازندگی در حال خدمات رسانی به هموطنان محروم و دورافتاده هستند که این کار خود، ایثار بزرگی در راه آبادانی و سربلندی این مملکت است.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: بسیجی از هیچ کسی توقعی ندارد و تنها با خداوند خویش معامله می کند و اجر کارهایش را از وی خواهد گرفت.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران ادامه داد: امروز بیشتر از هر زمان دیگری باید شاهد حضور بسیجیان در عرصه های مختلف جامعه باشیم؛ بسیج می تواند در همه حوزه ها فعالیت داشته باشد و در مقابل نشان داده که از راندمان بسیار بالایی برخوردار است که این باید در یک کلام گفت که بسیج برای انقلاب اسلامی یک نعمت الهی می باشد.

وی بیان کرد: یکی از مباحثی که امروز بسیار مورد تاکید قرار می گیرد، لزوم ورود بسیج به بحث فضای مجازی و رسانه است، نباید اجازه دهیم که فرصت سوزی شود، لذا بسیجیان باید بخش اعظمی از جنگ تبلیغاتی دشمنان علیه نظام و ملت را خنثی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha