جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خالد

حوزه/ خالد قدومی گفت: مشکل ما دیدگاه و مواضع آنهایی است که عادی سازی با رژیم صهیونیستی را می خواهند و این موضعی زشت و محکوم است و وارد کردن خنجر به پشت مردم و اطفال فلسطین است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، رژیم صهیونیستی طی چند روز گذشته با هدف ترور دو عضو ارشد جهاد اسلامی دو حمله به غزه و دمشق انجام داد. در حمله به غزه به هدف خود رسید و «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان عالی رتبه شاخه نظامی جهاد اسلامی به شهادت رساند، اما در حمله دوم به دمشق ناموفق بود و «اکرم العجوری» هدف این حمله آسیبی ندید و پسرش «معاذ» به شهادت رسید.در پی این دو اقدام رژیم صهیونیستی، پاسخ راکتی و موشکی مقاومت آغاز شد.

در همین راستا خبرنگار بین الملل حوزه با خالد قدومی نماینده حماس در تهران به گفت و گو پرداخته است. 

خالد قدومی با اشاره تحولات اخیر غزه و ترور برخی از رهبران مقاومت اسلامی گفت: ترور شهید ابوالعطاء جنایتی در ادامه سلسله جنایت های رژیم صهیونیستی بر ملت فلسطین از زمان اشغال سرزمین ما در سال 1948م است.

وی ادامه داد: در واقع شهادت "بهاء سلیم ابولعطاء" از فرماندهان مقاومت جهاد اسلامی خسارتی برای مقاومت محسوب می شود آن هم به دلیل قهرمانی ها شجاعت و تلاش های وی ضد دشمن صهیونیست. اما این راه ماست شهادت یا پیروزی و قطعا به برکت خون این شهید و شهدای دیگر فلسطینی راه مقاومت تا پیروزی نهایی و تا نابودی اشغالگران قدس ادامه می یابد.

مقاومت اسلامی از حقوق مردم فلسطین  کوتاه نمی آید و با دشمن سازش نمی کند

نماینده حماس در تهران خاطر نشان کرد: ما در مقاومت اسلامی همان مقاومتی که حکیمانه رفتار می کند از یک سو به حقوق ملت فلسطین توجه می کنیم و از سوی دیگر آرمان ها و اصولمان را رها نمی کنیم و بر سر آن سازش نمی کنیم.

خالد قدومی با بیان اینکه این جنایت از سوی گروه های مقاومت پاسخ داده شد، افزود: مقاومت اسلامی فلسطین به این جنایت پاسخ داد و دشمن صهیونیستی با صدها موشک مقاومت مورد حمله قرار گرفت موشک هایی که به هر نقطه ای از سرزمین های اشغالی اصابت کرد و بالاخره آنها خواهان آتش بس شدند . مقاومت اسلامی همچنان ایستادگی می کند و باقی خواهد ماند تا مانع از تجاوز اشغالگران بشود. 

عادی سازی با اسراییل وارد کردن خنجر به پشت فلسطینی ها است

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس درتهران با اشاره به خیانت عادی سازی برخی از دولت های عربی با اسراییل گفت: به طور کلی جهان عرب اساس و پایه ای برای آرمان فلسطین است و ملت ها شکر خدا ملتهایی سر زنده هستند. مشکل ما دیدگاه و مواضع آنهایی است که عادی سازی با رژیم صهیونیستی را می خواهند و این موضعی زشت و محکوم است و عبارت از وارد کردن  خنجر به پشت مردم و اطفال فلسطین است.

امت اسلامی علیه عادی سازی با رژیم صهیونیستی متحد شوند

وی در پایان گفت:  آنچه امروز مطلوب و شایسته است ؛این است که موضع سیاسی اتخاذ کنیم که همه امت اسلامی علیه این گروه چیره و مسلط شوند و در آرمان ها و اصول در مقابله و رویارویی با رژیم صهیونیستی متحد شویم.

گفت و گو از وجیهه سادات حسینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha