پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، پویایی و نشاط علمی را یکی از ویژگی های مهم حوزه انقلابی دانست و تصریح کرد: حوزه انقلابی همواره در مسیر رشد علمی و اخلاقی گام بر می دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب و دانشجویان در قائمشهر برگزار شد، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، حوزه های علمیه ما امروز باید انقلابی باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که تداوم انقلابی گری بسیار اهمیت دارد، افزود: باید شاخصه های انقلابی گری امروز در میان طلاب تقویت شود.

حجت الاسلام صادقی، یکی از مهم ترین راه های دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب را تقویت نگاه و تفکر انقلابی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه به عنوان پرچم دار نشر و ترویج ارزش های دینی و انقلابی باید بیش از سایرین این تفکر را در خود تقویت کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، پویایی و نشاط علمی را یکی از ویژگی های مهم حوزه انقلابی دانست و تصریح کرد: حوزه انقلابی همواره در مسیر رشد علمی و اخلاقی گام بر می دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که حوزه انقلابی همواره به دنبال تحول و پیشرفت علمی در خود است، خاطرنشان کرد: یک حوزه انقلابی هیچ گاه دچار سکون و عقب ماندگی نمی شود.

حجت الاسلام صادقی، انقلاب اسلامی را نهضتی برخاسته از متن حوزه های علمیه دانست و تصریح کرد: حوزه های علمیه نیز در چهل سال اخیر همواره در نقش یک پشتیبان و همراه امین، مطمئن و اثرگذار در مسیر دفاع از انقلاب و آرمان های نظام حرکت کرده اند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که حوزه انقلابی حوزه ای پیشرو در دفاع از ارزش های دینی و انقلابی است، بیان داشت: دشمنان سال ها است در تلاش هستند با ورود تفکر سکولار در حوزه، مسیر این پایگاه مهم علمی و دینی را تغییر دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حوزه باید نسبت به رویدادها و حوادث جهان اسلام هوشیار باشد، تصریح کرد: موضع گیری بهنگام و اثرگذار، یکی از ویژگی ها و شاخصه های حوزه و روحانیت انقلابی است.

حجت الاسلام صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براین که طلاب حوزه های علمیه امروز باید به مسائل سیاسی روز جامعه آگاه و مسلط باشند، افزود: یکی از وظایف حوزه های علمیه و روحانیت پاسخگویی به شبهات و سؤالات مطرح شده در جامعه است که شناخت و آگاهی از رویدادهای سیاسی می تواند در پاسخگویی مناسب طلاب به شبهات بسیار اثرگذار باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha