جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله امینی

حوزه/ مسأله انتظار فرج مسئله ای است که ما باید زمینه آن را فراهم کنیم چرا که فرج و ظهور حضرت آنی نیست و بدون مقدمه نمی شود؛ بعد از پیروزی انقلاب انتظار داشتیم که حوزه و مردم همین زمینه را فراهم کنند؛ حالا باز همین انتظار را داریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  آیت الله امینی در دیدار با مسئولان بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم گفت: مقام معظم رهبری انتظارات خود را بیان کرده اند و باید آن را تحقق بخشید،‌بهترین رهبر ایشان هستند؛ با این که سال ها گذشته است ما فردی مثل ایشان(رهبری)نداریم، اگر خدای نکرده حادثه ای رخ دهد ما پناهی جز ایشان نداریم.

وی افزود: شبهه هایی درباره آقای خامنه ای مطرح می شود،  ولی واقعا آنچه ما دیدیم از اول تا آخر، هنوز آقای خامنه ای همانی است که از اول بوده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان ساخت: الان هم خواستار ایشان هستیم، قبلا هم خواستار ایشان بوده ایم. همیشه دعاگوی ایشان بوده ام ، حتی در نماز شب ها دعایشان می کنم. باید دعا کنیم خداوند طول عمر به ایشان دهد.

آیت الله امینی در پایان گفت: مسأله انتظار فرج امام زمان(عج) مسئله ای است که ما باید زمینه آن را فراهم کنیم چرا که فرج و ظهور حضرت آنی نیست؛ بدون مقدمه نمی شود بعد از پیروزی انقلاب انتظار داشتیم که حوزه و مردم همین زمینه را فراهم کنند؛ حالا باز همین انتظار را داریم، فتنه هایی هست که نباید به آن ها اعتنا کرد و گوش داد.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    0 1
    مقام رهبری
  • سجاد IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    1 1
    نماز شب
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
    0 1
    من هم دعا می کنم شما بهشت بروید
  • ن IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
    0 0
    این شبهه ها چیست ایشان درباره این مطلب بیشتر توضیح می دادند