چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
مرتضی نجفی قدسی

حوزه/ همایش تبلیغ با محوریت علامه طباطبایی با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی در دارالقرآن علامه طباطبایی در قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نجفی قدسی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که با موضوع ظرفیت های علم اصول در خبرگزاری رسا در قم برگزار شد گفت: مدیریت دارالقرآن علامه طباطبایی مطابق سالهای گذشته همایشی را با محوریت همایش تبلیغ و علامه طباطبایی در شب30 آبان در دارالقرآن علامه طباطبایی برقرار خواهد کرد.

رئیس دارالقرآن علامه طباطبایی افزود: در این همایش  از مقام شامخ علمی و تبلیغی بعضی علما مانند حجج الاسلام والمسلمین خسروشاهی، سید هاشم رسولی محلاتی، مرحوم صالحی خوانساری و... تجلیل خواهد شد و در ادامه حضرت آیت الله نوری همدانی سخنرانی خواهد کرد.

وی گفت: برگزاری این نوع همایش ها برای معرفی شخصیت علمی و اصولی علامه طباطبابی و المیزان به جامعه علمی وتفسیری و تبلیغی کشور است.

رئیس دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: تاکنون علامه طباطبایی با تفسیر المیزان شناخته شده ولی ایشان در علوم دیگر هم ید طولایی داشته و منشأ برکاتی بودند.

نجفی قدسی بیان داشت:  هدف دیگر معرفی الگویی علمی غیر از تفسیر مانند علامه طباطبایی به جامعه علمی است. وقتی جامعه ببیند که این عالم ربانی این همه اثرگذار بوده و شاگردانی مانند شهید مطهری تربیت کرده قطعا آثاری زیادی را به عنوان الگو به همراه خواهد داشت.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha