پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عکس نوشته رهبر انقلاب/ سهمیه بندی بنزین

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: سخن اخیر مقام معظم رهبری در بحث اعتراضات اخیر در کشور در پی اصلاح قیمت بنزین، به معنای امتحان دیگری برای مردم و ولایتمداران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان علی اصغر دریایی، صبح امروز در نشست معاونین و جمعی اساتید حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: داشتن یک رهبر مدبر، جامع و آینده نگر برای هر ملتی نعمتی خدادادی است که الحمدلله مردم ایران از این حیث مورد لطف خداوند متعال قرار گرفته اند و امروز زعامت کشور به دست یکی از مردان پاک خداوند می باشد.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در طول این سال ها بارها با درایت، بینش دینی و سیاسی خویش نظام را در پیچ های سخت تاریخی نجات داده اند و در این راه هزینه های زیادی نیز معظم له متقبل شده اند و این نشان می دهد که ایشان وجود مبارک خویش را برای حفظ این نظام و تحقق آرمان های والای امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی وقف نموده اند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان در ادامه به اعتراضات مردمی در بحث اصلاح قیمت بنزین اشاره کرد و بیان داشت: گرانی بنزین بی گمان باعث اعتراض و نگرانی مردم می شد، لذا اعتراضات مسالمت آمیزی در شهرهای ایران انجام گرفت و هیچ اتفاقی هم روی نداد تا زمانی که عناصر فتنه گر و مترصد آشوب خود را به داخل جمعیت مردم رسانند و اقدام به حاشیه سازی علیه نظام و... کردند.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان بیان کرد: بازمانده خسارت های این آشوبگران نشان می دهد که دشمن اهداف مهمتری در سر دارد و یکی از این اهداف بعد از ایجاد ناامنی سراسری در کشور ضربه زدن به ستون های نظام و نیز تضعیف جایگاه ولایت فقیه می باشد.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب بار دیگر با تدبیری عالمانه و پدرانه اصل ماجرا را برای مردم شفاف سازی نمودند و اعلام کردند که این آشوبگران از مردم نیستند و مردم نیز از آنان جدا شوند.

دریایی در ادامه سخنان خود بیان کرد: امام خامنه ای در سخنان خویش با فروتنی کامل و سعه صدر از حق خود گذشت و خدا می داند که ایشان به خاطر مصلحت نظام و ملت اینگونه حجت را بر امتش تمام نمودند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان افزود: سخنان رهبری بی شباهت به ماجرای عبرت آموز جنگ صفین نبود، در جنگ صفین مالک اشتر به نزدیک خیمه معاویه رسید که کار را یکسره کند، ولی حضرت علی (ع) پیک فرستاد که مالک از تصمیمش برگردد و چنین نیز شد، این تصمیم امیرالمومنین (ع) حتی باعث حیرت و بهت سپاهیان آن حضرت گردید، ولی باید گفت« آنچه ما در آینه می‌بینیم، ایشان در خشت خام می‌بینند».

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: رهبری امام خامنه ای در این سالها برای مملکت نعمت بوده است و تا زمانی همه در مسیر ایشان و منویات معظم له حرکت کنیم، هرگز دشمنان خارجی و خودفروختگان داخلی نمی توانند کاری یا دسیسه ای علیه امت ایران انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha