جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی- نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کسانی که در روزهای اخیر دست به تخریب اموال عمومی زدند جزو این مردم نیستند، بلکه عنصر ضدانقلاب هستند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان و همه ما وظیفه داریم که شرایط را برای مردم بیان کنیم، زیرا دشمنانی همانند آمریکا و رژیم اسرائیل غاصب داریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: امروز ایران اسلامی پرچم دار جبهه مقاومت است و در برابر استکبار در سراسر دنیا ایستاده است.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز دشمنان، دشمنی خود را علنی کرده اند و هرجا که سخن از مقاومت به میان می آورند نام ایران را بیان می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تاکید کرد: امروز دشمنان به صراحت اعلام می کنند که در تمامی حوزه ها به ویژه تحریم ها در مقابل ملت ایران شکست خورده اند که این افتخار بزرگی برای ملت ایران می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دشمن به دلیل اینکه توان نظامی جنگ نظامی با کشور ما را ندارند، به هر شکلی تلاش می‌کند حرکت‌های پیش ‌رونده کشور را کند کند و مانع از پیوند کشورهای عضو مقاومت شوند و برای تحقق این کار روی به ایجاد تفرقه و توطئه در آن کشورها آورده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: شاید در بحث بنزین اختلاف نظرها و نگرانی هایی باشد و این امر طبیعی است، ولی این کار در بلندمدت به سود کشور و جامعه می باشد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: اما با این وجود دولت باید قبل از عملیاتی کردن این طرح مردم را در جریان امر قرار می داد تا شاهد این شوک در سطح جامعه نبودیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: لذا امروز که نرخ بنزین بالا رفته است باید نظارت ها شدیدتر شود تا زمینه سواستفاده برخی از افراد مهیا نشود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: در طول 5 سال، مصرف بنزین کشور به دو برابر رسید که اگر با همین روند جلو برویم دوباره باید وارد کننده بنزین شویم که این به هیچ وجه به صلاح نظام و مملکت نخواهد بود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان ساخت: افزایش ترافیک، قاچاق بنزین به کشورهای همسایه از علل اصلاح این حامل انرژی بود و بی شک با اجرای این طرح درآمد حاصل از فروش بنزین به حساب خود مردم بازمی گردد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اعتراضات مردم به گرانی ناگهانی بنزین امری طبیعی بود، ولی اینکه گروهی به بهانه این امر اقدام به تخریب اموال عمومی و اغتشاش نمایند، هیچ توجیهی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: کسانی که در روزهای اخیر دست به تخریب اموال عمومی زدند جزو این مردم نیست، بلکه عنصر ضدانقلاب می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تاکید کرد: پیروی امت از رهبر قابل تقدیر است و بیانات مقام معظم رهبری و موضع‌گیری ایشان در اجرای این طرح، فصل‌الخطاب تصمیم مردم شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بی شک تخریب اموال عمومی و بیت المال زیان رساندن به خود مردم می باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همیشه به دنبال این فرصت ها بوده و هستند، افزود: مردم در اعتراضات قانونی خود باید به این عناصر ضدنظام و ضدانقلاب اجازه عرض اندام را ندهند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خوشبختانه با تلاش نیروهای امنیتی تمام عوامل دشمنان در این قضیه شناسایی و دستگیر شدند، اما این اتفاق نشان داد که باید با هوشیاری بیشتری عمل کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی بیان کرد: باید گفت که ماجراهای چند روز پیش هم برای مردم و هم برای مسئولان درسهای بسیاری داشت و امیدواریم که مسئولان به وعده هایی که به ملت دادند عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha