جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اکبری خوی

حوزه/ حجت الاسلام اکبری با اشاره به حوادث اخیر در کشور و حمایت رهبر انقلاب از تصمیم ستاد اقتصادی گفت: رهبر انقلاب دستور تشکیل ستاد اقتصادی را صادر کرده بودند و حمایت از تصمیم این ستاد یک مسئله عقلانی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام مرتضی اکبری، شامگاه سه‌شنبه در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان خوی، با بیان این‌که سنت‌های الهی که در طول تاریخ بودند غیر قابل تغییر هستند، اظهار داشت: خدای متعال همه بندگان را به اندازه علم آن‌ها مورد امتحان قرار داده است و امتحان الهی سنتی است که در طول تاریخ بوده و غیر قابل تغییر می‌باشد.

وی ادامه داد: نمی‌شود نظر خدای متعال را فقط با شادی و نشاد به دست آورد، گاهی خدای متعال بندگان خود را در سختی و مشقت قرار می‌دهد تا آن‌ها را مورد امتحان قرار دهد.

استاد حوزه علمیه آذربایجان‌غربی امتحان ایمان و کفر را از مهم‌ترین امتحانات آخر الزمان عنوان کرد و گفت: در آخرالزمان بندگان الهی با ایمان و کفرامتحان خواهند شد و راه علاج آن تقویت ایمان و معرفت است که با توسل به ائمه معصومین (ع) و ذکر الهی میسّر می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شیطان همیشه به دنبال ضربه زدن به دین مسلمانان می‌باشد، بیان داشت: ماهیت شیطان دشمنی با خلق خداوند متعال است و امروز آمریکا شیطان بزرگ است و هیچ مذاکره و نشست و برخاست با آمریکا هم این دشمنی‌ها را تغییر نمی‌دهد و با برجام‌ هم دشمنی‌های غرب با ایرانی‌ها علنی‌تر شد.

حجت الاسلام اکبری جنگ اقتصادی را مهم‌ترین جنگ دشمنان با انقلاب اسلامی و مردم ایران عنوان کرد و افزود: همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند، آن‌هایی که خیال می‌کردند با برجام سایه جنگ از سر ایران برداشته شده است، این‌گونه نبود و امروز جنگ با دشمن از نوع جنگ اقتصادی ادامه دارد.

وی با اشاره به این‌که در جنگ همیشه باید آماده بود اضافه کرد: در جنگ همیشه باید آرایش نظامی به خود گرفت امروز در جنگ اقتصادی، دولت و سران سه قوه باید کاملا آماده باشند و اگر دشمن حمله‌ای را از نوع اقتصادی به کشور انجام داد بتوانند دفع کنند.

استاد مدرسه علمیه خوی با اشاره به حوادث اخیر در کشور و حمایت رهبر انقلاب از تصمیم ستاد اقتصادی گفت: رهبر انقلاب دستور تشکیل ستاد اقتصادی را صادر کرده بودند و حمایت از تصمیم این ستاد یک مسئله عقلانی است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha