پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سردار عبدالفتاح اهوازیان

حوزه/ فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: اقتدار و عزت امروز جامعه ما را شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تأمین کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سردار عبدالفتاح اهوازیان، شامگاه روز سه شنبه در یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، به میزبانی مسجد فاطمه الزهرا(س) این دانشگاه، با اشاره به رشادت های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حریم اهل بیت(ع) اظهار داشت: داعش و ظلمی که به حریم اهل بیت (ع) وارد شد در تاریخ ماند و مدافعان حرم نه تنها با سلاح و مهمات بلکه با اشک چشم های خود حرم اهل بیت (ع) را حفاظت و صیانت کردند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه هزاران بسیجی و آرزو به دل شهادت چه در دفاع مقدس و چه شهدای مدافع حرم، امروز امنیت کشور ما را تامین کردند، تصریح کرد: مدافعان حرم ولایت امنیت و اقتدار آفریدند و داعش بر سر ناموس مردم قیمت گذاری می‌کرد و جهاد نکاح را دنبال می کردند و اگر شهدای مدافع حرم نبودند معلوم نبود که چه اتفاقاتی رخ میداد.

وی با بیان اینکه اقتدار و عزت امروز جامعه ما را شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تأمین کردند، افزود: در خان طومان بچه‌های ما اربا اربا شدند تا امروز امنیت در جامعه حاکم باشد و دشمنان اجازه تعدی و تجاوز به مرزهای ما را حتی نداشته باشند.

سردار اهوازیان با تاکید بر اینکه باید اسطوره های دفاع مقدس بیش از پیش در جامعه معرفی شوند، خاطرنشان کرد: تعجب میکنم که چرا مجسمه شهید شاطری و شهدای دیگر در سطح شهر نیست اما تا اسمی از مذاکره و یا توافق و... می‌آید فوری مجسمه و تمثال آن شخص را می سازند.

وی با بیان اینکه احزاب های سیاسی در انتخابات شایسته سالاری را از بین بردند، گفت: در سیل خوزستان، گلستان و لرستان همه باهم یک دل و همراه بودند و در دفاع مقدس نیز همه باهم بودیم، اما حزب های سیاسی یکدلی و باهم بودن را کنار زده است؛ در انتخابات پیش رو وقتی به یک شخص رای میدهیم باید ببینیم که با انقلاب چند چند هست و سفره ای که پهن کرده پول آن از کجا آورده است و در واقع ما مجلسی انقلابی و هوشیار و آگاه و بیدار می خواهیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: وقتی سنگ لحد ما را بگذارند احزاب به درد ما نمی خورند و این شهدا هستند که کمک ما می کنند پس بنابراین باید خط و راه و مسیر شهدا را دنبال کرد و دنباله رو سبک و سیره زندگی آنان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha