شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حوزه خواهران

حوزه/ حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور ضمن اعلام و ابراز انزجار از اقدامات خبیثانه اشرار و دشمنان از تمام اقشار جامعه دعوت می‌کند تا با شرکت پرشور و باشکوه در مراسم راهپیمایی پیروزی امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی، را به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه دعوت حوزه‌های علمیه خواهران  از مردم برای حضور در راهپیمایی محکومیت اقدامات آشوب‌طلبان به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین( آل عمران 54)

دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب به سرکردگی آمریکای جنایتکار و ایادی او در منطقه، این بار نیز درخواست‌ها و اعتراض‌های مردمی را دستاویزی برای ایجاد آشوب، ناامنی، غارت اموال، تخریب بیت‌المال، تعرض و توهین به مقدسات کردند تا بتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

در این حوادث تلخ، مزدوران دشمن، با یورش به برخی مدارس علمیه، ماهیت زشت خود را برای همگان آشکار ساختند.

دشمنان ایران و اسلام سعی داشتند از فضای به وجود آمده به مطامع شوم خود دست یازند اما ملت بزرگ ایران ثابت کردند که در مقابل تمام این خباثت‌ها، با شجاعت مثال‌زدنی ایستادگی می‌کنند.

اکنون بار دیگر ثابت شد که در پس خنده‌ها و وعده‌های دشمنان، توطئه‌های شوم در جریان است و دشمنان از هر فرصتی برای آسیب زدن به انقلاب و برهم زدن آرامش مردم استفاده می‌کند.

حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور ضمن اعلام و ابراز انزجار از اقدامات خبیثانه اشرار و دشمنان از  تمام اقشار جامعه دعوت می‌کند تا با شرکت پرشور و باشکوه در مراسم راهپیمایی پیروزی امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی، بار دیگر شکوه قدرت و عظمت تاریخی خود را که درسایه اسلام، وحدت و مجاهدت به دست آورده‌اند، به نمایش بگذارند و  نیز ولایتمداری و پیروی خود را از هدایت‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) ابراز دارند.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha