جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طیبی فر

حوزه/ حجت الاسلام طیبی فر گفت: این افراد اغتشاشگر مامور آفریدن جنایت در کشور بودند، نکته دیگر این است که رهبر فرزانه انقلاب از آبروی خود هزینه کردند تا کوتاهی دیگران را جبران کنند و حکیمانه از فتنه های بزرگتر جلوگیری کرده لذا تایید رهبری از افزایش قیمت بنزین براین اساس بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام حسین طیبی فر، امروز در اجتماع عظیم مردم اصفهان، در حمایت از اقتدارو امنیت کشور در میدان انقلاب اسلامی اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده است یهودو نصرانی را به عنوان کارفرمای خود نگیرید.

وی بیان کرد: در ابتدای سخن باید اول از رهبرفرزانه انقلاب تشکر کنم که با موضوع گیری به موقع وارشاد وراهنمایی جوانان سلحشور و مسئولین کشور، جلوی یک فتنه عظیم را گرفتند و جامعه را به سمتی راهنمایی کردند که مصلحت جامعه اسلامی بود.

وی بیان کرد: در درجه دوم از همه مردم همیشه در صحنه تشکر کرده که همواره در مقابل فتته ها ایستاده ودست ارازل را کوتاه کرده و نقشه دشمنان را خنثی کردند.
حجت الاسلام طیبی فر عنوان کرد: استان اصفهان در بیداری از دشمنان انقلاب و اسلام همواره پیشتاز بوده است؛ حماسه ۸ دی در سال ۸۸ مردم اصفهان علیه فتنه گران نشان از این بیداری است.
* الفتنه اشد بالقتل

وی با تاکید براینکه به گفته قرآن الفتنه اشد بالقتل، گفت: فتنه چون ذهن ها را مسموم کرده واندیشه ها را مشوش می کند و گاهی تشخیص عوامل پشت صحنه فتنه، سخت است این چنین تعبیری به کار رفته است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اذعان کرد: ما فته های ۷۸ و ۸۸ و آشوب های دی ماه ۹۶ را فراموش نخواهیم کرد، امسال هم فتنه ۲۵ آبان ۹۸ را از یاد نخواهیم برد.
وی تاکید کرد: بحث گرانی بنزین یک مصوبه قانونی مجلس بود که می بایست طی چند سال به صورت پلکانی انجام می شد که انجام یکباره آن توسط دولت باعث فشار زیاد به مردم شد و باعث اشوب گشت.

حجت الاسلام طیبی فر خاطرنشان کرد: رهبرمعظم انقلاب هم نسبت به اصل این ماجرا که قوای سه گانه انجام دادند، نظر مثبت داشتند ولی نسبت به نحوه اجرای آن انتقاد داشتند.
وی ادامه داد: سوخت در کشور ما فاجعه است، میزان مصرف سوخت چین با جمعیت میلیاردی ۳۰ درصد کمتر از میران مصرف سوخت ایران ۸۰ میلیونی است.
*تایید رهبر معظم انقلاب از فتنه بزرگتر در کشور ممانعت کرد

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: موج سواری اغتشاشگران در روزهای اخیر موضوعی دیگر است، تعدی به اموال بیت المال و اموال حق الناس توسط افراد معلوم الحال صورت گرفت.
وی خاطرنشان کرد: این افراد اغتشاشگر مامور آفریدن جنایت در کشور بودند، نکته دیگر این است که رهبر فرزانه انقلاب از آبروی خود هزینه کردند تا کوتاهی دیگران را جبران کنند و حکیمانه از فتنه های بزرگتر جلوگیری کرده لذا تایید رهبری از افزایش قیمت بنزین براین اساس بود.
حجت الاسلام طیبی فر تاکید کرد: نکته بعدی آنکه قوه قضاییه همانطور که در برابر مفسدان اقتصادی قاطعانه برخورد کرده است در مقابل لیدرهای اغتشاشگران بایستد و هزینه های اموال از دست رفته مردم را از حلقوم اغتشاشگران بگیرد.
وی با بیان اینکه  دولت وعده هایی که به مردم داده است را به جد پیگیری و اجرا کند و اجازه گران شدن اجناس را ندهد تصریح کرد: سومین نکته اینکه مسوولین وملت به شدت تدبیر کنند کرده که اجازه تکرار این اتفاقات را بار دیگر ندهند.
*دولت در قبال اموال خسارتی مردم مسئول است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید براینکه مردم وملت آقای همه مسولین و کشور هستند و همه مسولین باید خدمتگزار مردم باشند گفت: مردم نگهبان انقلاب هستند، مسولین با مردم صادق باشند، از دیگر خواسته هایی که باید جبران شود خواسته های خسارتی مردم است که اموال مغازه ها به تاراج رفته است.

*اینترنت ملی مطالبه چند ساله رهبری

وی یادآور شد: باید اجرای اینترنت ملی که خواسته های چند ساله رهبری است انجام شود، با بسته شدن شبکه های اینترنتی خارجی نباید کشور تعطیل شود، مسئولین دولتی بهانه نیاورند که نمی توانیم بلکه  بلند بگویند که نمی خواهند اینترنت ملی ایجاد شود.

* کسانی که برای فتنه و فتنه گران فرش قرمز پهن میکنند، بشناسیم

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با ظهور وبروز خود زلزله ۱۲ ریشتری را بربدنه استکبار انداخت، دشمن بیش از ۴۰ سال است که درصدد حذف انقلاب هست، مردم شریف ابتدا آنکه دشمن را خوب بشناسند و ثانیا افرادی که برای دشمن فرش قرمز پهن می کنند را تشخیص داده و افراد وابسته را هم خوب متوجه بشوند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران متذکر شد: اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشوراست ولی افسوس که دولتمردان اجرا نکردند، مردم بهترین پشتوانه برای نظام وانقلاب است.

وی عنوان کرد: اعتماد به مردم و به جوانان راهگشا است، در درجه نخست ملت فریاد می زند که ما ولایتمداریم و ثانیا در کنار نیروهای امنیت ایستاده ایم و ثالثا هرکسی بخواهد به ارزش های اسلامی وانقلاب ضربه وارد کند با تمام قدرت پشت رهبری ایستاده ایم .

حجت الاسلام طیبی فر اظهار داشت: هرکجا گام در مسیر رهبری نهادیم پیروز میدانیم، پیام ما به همه مسئولین این است که اطاعت از رهبری را در راس مسولیت خود قرار دهید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha