جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهپیمایی قم

حوزه/ مردم ولایتمدار و بصیر شهر مقدس قم همچون گذشته، امروز هم نشان دادند که در تبعیت از ولایت و مقابله با جریان نفاق و ضدانقلاب و ناامن کنندگان ایران اسلامی، به هیچ وجه سستی و تردید در خود راه نمی دهند، کما این که امروز، حماسه ماندگار دیگری در تقویم دیار کریمه اهل بیت(ع) ثبت نمودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دو روز پس از حماسه زنجانی ها در محکومیت اقدام فتنه گران و اشرار وطن فروش، پیش از ظهر امروز، مردم ولایتمدار قم همگام و همصدا با بسیاری از شهرهای دیگر ایران اسلامی، حضوری یکپارچه در خیابان های مرکزی شهر داشتند و مسیر مصلی قدس تا حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) را راهپیمایی کرده و با سردادن شعارهای ضدآمریکایی، ضدصهیونیستی و ضدنفاق، حمایت همه جانبه خویش از رهنمودها و بیانات اخیر مقام معظم رهبری را اعلام داشتند.

به این طریق بصیرت، زمان شناسی و ولایتمداری ساکنان آشیانه اهل بیت(ع)، بار دیگر بر همگان ثابت شد و این مردم نشان دادند که در تبعیت از ولایت، نخواهند گذاشت آب خوشی از گلوی دشمنان و ایادی و مزدوران داخلی آن ها پایین برود.

در این راهپیمایی خودجوش و گسترده که تنی چند از علما، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، اقشار مختلف مردم قم و برخی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند، مردم ضمن درخواست جدی از دولتمردان به منظور توجه به مشکلات معیشتی جامعه و جلوگیری از افزایش قیمت ها به بهانه گرانی بنزین و سهمیه بندی جدید آن، از دستگاه قضایی و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی خواستند که با قاطعیت هر چه تمام تر، منافقان، اشرار و اراذل و اوباشی که در روزهای اخیر دست به جنایت و تخریب و اغتشاش زدند را شناسایی و محاکمه کنند.

حقیقت آن است که حضور یکپارچه و بصیرت افزای امت قهرمان ایران اسلامی در روزهای اخیر، علاوه بر آن که آتش اشرار و فتنه انگیزان منافق را خاموش کرد، هشداری بود به مسئولانی که با بی تدبیری و ندانم کاری خود، متاسفانه زمینه ساز چنین مشکلاتی شدند.

از سویی بار دیگر، اهمیت بالای نعمت امنیت بر همگان مشخص شد و همان طور که رهبر فرزانه انقلاب نیز فرمودند ناامنی بزرگترین مصیبت برای هر کشوری و جامعه ای است و لذا مردم گرچه از عملکرد مسئولان به ویژه دولتمردان دلخور و گلایه مند هستند اما به هیچ وجه اجازه نمی دهند که مزدوران و منافقان، نعمت امنیت را از آن ها سلب کنند.

همچنین حضور باشکوه امروز مردم، تجدید عهدی بود با همه شهیدان والامقام انقلاب و دفاع مقدس و به خصوص شهدای مظلومی که در چند روز اخیر در دفاع از مردم و مقابله با اراذل و اوباش و منافقان اجاره ای، جان شیرین خویش را اهدا نمودند و برای همیشه به سمبل شرف و عزت و آزادگی تبدیل گشتند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha