پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل نجادی مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه:تصریح کرد: دشمنان با رویکرد حربۀ تحریم و جنگ اقتصادی لحظه ای کوتاه نیامده و با پیاده نظام داخلی و پشتیبانی جریان غربگرا در صورت عدم هوشیاری مردم موج دوم فتنه و آشوب ها را کلید خواهند زد.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه شگرد آشوبگران برای رسیدن به اهداف خود خیلی دقیق و پیچیده است، گفت: با فروکش کردن آشوب‌های آبان‌ماه، نباید تصور کنیم پروژه‌ی ناامن سازی کشور تمام و یا به سال بعد موکول شده است.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه: با بیان اینکه طبق آنچه در عراق شاهد بودیم، موج دوم فتنه، با وجود وقفه ی دو هفته ای که به‌واسطه‌ی اربعین در آن ایجاد شد، به مراتب مخرب‌تر از موج اول پیش از اربعین بود،گفت: شبکه نفاق در کشور متأسفانه پرتعداد، چندلایه و مجزا است و با توجه به ضعف مدیریت و روحیه اشرافی برخی مسئولین جهت بدبین نمودن مردم از اصل نظام اسلامی بدنبال یارگیری از کف خیابانها است.

وی تصریح کرد: آنچه در این آشوب وارد گود شد، تنها بخشی از بیرونی‌ترین لایه ضدانقلاب، یعنی عموما اراذل اوباش سازماندهی شده و وابسته بود.

حجت الاسلام نجادی با اشاره به اینکه به عبارتی در این جنگ شهری، همچون جنگ‌های کلاسیک نظامی، صرفا چند گردان به خط زدند و عقبه نظامی و سازمانی جریان‌های برانداز پابرجاست،گفت: طی روزهای آتی در هر زمان و به هر بهانه اقتصادی، سیاسی و حتی فرهنگی امکان هجوم دارند و زخم خوردگان از نظام اسلامی چون در قدم اول به اهداف بلند خود دست نیافته، در صدد تجهیز قوا و نیروی انسانی هستند.

وی تاکید کرد: آشوبگران و اشرار فرصت طلب، هیچ بعید نیست که خصوصا در مواعدی چون ۱۶ آذر، ۹ دی، ۱۲ تا ۲۲ بهمن و انتخابات اسفند مجلس و چالش‌هایی چون اعتراض به ردصلاحیت شدگان یا نتایج اعلامی؛ سر از لانه خود در آورده و ابراز وجود کنند.

مدیر مدرسه علمیه مشکات تصریح کرد: دشمنان با رویکرد حربۀ تحریم و جنگ اقتصادی لحظه ای کوتاه نیامده و با پیاده نظام داخلی و پشتیبانی جریان غربگرا در صورت عدم هوشیاری مردم موج دوم فتنه و آشوب ها را کلید خواهند زد.

حجت الاسلام نجادی با بیان اینکه درایت حکیمانه رهبری فرزانه بعنوان خیمه عمود انقلاب، آب را بر روی آتیش بخل و لجاجت خواص مردود ریخت و فتنه را ناکام گذاشت، گفت: دستور مقام معظم رهبری در خصوص احترام به قانون و تصمصیم سران قوا، نشان از عمق فاجعه ای داد که اگر عملی میشد هرج و مرج و ناامنی را برای آحاد جامعه رقم  می زد.

وی گفت: امام جامعه با تدبیر عقلانی خود در کنترل آشوب اخیر، نقشه برنامه ریزی شده مزدوران داخلی را نقش بر آب و ماهیت پشتیبانی پشت پرده غول رسانه ای منافقین، سلطنت طلبان و ضد انقلاب را از اشرار بر ملا کرد.

مدیر مدرسه علمیه مشکاه در پایان با اشاره به اینکه نباید مطالبات مردمی درگیر و دار خیانت برخی خواص مردود و اشرار جیره خوار بیگانه فراموش شود؛ گفت: مردم قدر دان عملکرد انقلابی دستگاه های امنیتی، انتظامی و بسیج بوده و از رئیس دستگاه قضا اشد مجازات با اشرار و غارتگران در کشور را دارند.

 انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha