چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی

حوزه/ رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا گفت: در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی شخصیت‌های بسیاری پالایش‌شده و بعضاً از قطار انقلاب پیاده شده‌اند که نمونه آن از همان ابتدای دهه ۶۰ با موضوع بنی‌صدر و جریان نفاق و رسوا شدنشان، رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی، در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود به میزبانی مدرسه قلعه این شهر، با بیان اینکه تاریخ نشان می‌دهد که دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون دست به فتنه‌انگیزی‌های بسیاری علیه ایران اسلامی و مردم زده‌اند، اظهار داشت: این بار در فتنه روزهای اخیر دشمنان به دنبال اشاعه خشونت بودند.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا تصریح کرد: تاریخ نشان می‌دهد که دشمنان در پایان هر دهه یک فتنه علیه ایران اسلامی و مردمش برنامه‌ریزی می‌کند که سوءاستفاده از شرایط به وجود آمده بعد از اصلاح قیمت بنزین آخرین آن‌ها محسوب می‌شود.

وی بابیان اینکه کارشناسان پیش‌بینی یک فتنه دیگر برای آخر این دهه کرده بودند، افزود: نهادهای امنیتی باید فکر این موضوع را می‌کردند تا شاهد کاهش خسارات در سطح کشور می‌بودیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی شاهرودی بابیان اینکه در جریان اصلاح قیمت بنزین، دشمنان به دنبال فتنه‌انگیزی جدید بودند، خاطرنشان کرد: تعداد کسانی که در این فتنه به خیابان‌ها آمدند بسیار کم بود اما در مقابل مردمی که در حمایت از ولایت‌فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی به میدان آمدند حضور پرشوری را به نمایش گذاشتند.

وی حضور میلیونی مردم در برابر اعتراض جمعیتی که تعدادشان در کل کشور به ۱۰۰ هزار نفر هم نمی‌رسید را نشانه بصیرت مردم دانست و افزود: مردم فهیم ایران با حضور میلیونی خود این خشونت‌ها را محکوم کردند.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا گفت: در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی شخصیت‌های بسیاری پالایش‌شده و بعضاً از قطار انقلاب پیاده شده‌اند که نمونه آن از همان ابتدای دهه ۶۰ با موضوع بنی‌صدر و جریان نفاق و رسوا شدنشان، رقم خورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی شاهرودی افزود: در دهه ۷۰ نیز کسانی که با کوی‌دانشگاه و جریان‌های آن موقع همراه بودند رسوا شدند و در دهه ۸۰ نیز کسانی که اتفاقاً سمت‌هایی بالا هم در نظام داشتند اما تغییر ماهیت داده بودند، از قطار انقلاب پیاده شدند اما انقلاب همچنان در مسیر خود حرکت می‌کند.

وی در دیگر بخش سخنان خود به ضرورت مدیریت شرایط اقتصادی از سوی دولت اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی تدبیر لازم را برای کنترل قیمت‌ها انجام دهند تا مشکلات مردم کاسته شود.

امام‌جمعه موقت شاهرود با اشاره به اینکه مردم ما مقاوم و البته بصیر هستند، گفت: مردم ایران اسلامی در هر شرایطی پای انقلاب اسلامی و نظام هستند لذا شایسته بهترین خدمات محسوب می‌شوند و دولتمردان باید این موضوع را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha