پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 872861
۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
القرآن الكريم

حوزه/ برگزاری جلسات عمومی تفسیر قرآن کریم، ثبت‌نام آزمون مجدد حفظ قرآن ویژه طلاب، ثبت‌نام نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث و برگزاری دوره‌های آموزشی قرآنی از برنامه‌های قرآنی در حال اجرای حوزه علمیه یزد است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد در حال برگزاری و ثبت‌نام دوره‌هایی است که برخی از آنها به شرح ذیل است: 

برگزاری جلسات عمومی تفسیر ویژه طلاب

به همت دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد جلسه عمومی تفسیر قرآن برگزار می‌شود.

جلسات عمومی تفسیر قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدجواد آیت اللهی امام جمعه موقت یزد و از اساتید سطوح عالی حوزوی برگزار می گردد.

این جلسه شنبه شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء در  مدرسه علمیه شفیعیه دایر می‌باشد که اولین جلسه آن در تاریخ شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ با حضور جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه استان یزد برگزار گردیده است.  


ثبت‌نام آزمون مجدد حفظ قرآن کریم ویژه طلاب حوزه‌های علمیه

بنا بر اعلام دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد؛ طلاب حافظ با مقدار حفظ ۱۰جزء و بیشتر که موفق به شرکت در آزمون اولیه حفظ که مدتی قبل اخذ گردید نشده‌اند یا نمره قبولی را کسب ننموده اند تا تاریخ ۵/۹/۹۸ فرصت دارند با مراجعه به پنل شخصی خود، در این آزمون ثبت نام نمایند.

قابل ذکر هست آزمون حفظ قرآن کریم، روز جمعه مورخ ۸/۹/۹۸ ساعت ۳۰ /۸ صبح در مدرسه علمیه عبدالرحیم خان برگزار خواهد شد.


برگزاری نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه 

همزمان با حوزه‌های علمیه سراسر کشور مسابقات قرآن کریم در حوزه علمیه یزد برگزار می‌گردد.

به گفته حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم میرجلیلی مسئول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد، این دوره از مسابقات در ۱۲رشته شامل رشته های کتبی و شفاهی برگزار می‌گردد.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقات می توانند جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت معاونت تهذیب حوزه علمیه به آدرس www.tahzib.ismc.ir مراجعه و اقدام نمایند.


برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف قرآنی ویژه طلاب حوزه علمیه استان یزد

به همت دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد دوره‌های آموزشی مختلف قرآنی ویژه طلاب و خانواده ها برگزار می‌گردد.

طلاب علاقه مند به شرکت در این دوره ها جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به معاونت تهذیب مدارس یا معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد واقع در مدرسه علمیه عبدالرحیم خان مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha