پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عباس موسیوند مدیر حوزه علمیه رسول اکرم(ص) شهر مریانج 

مدیر مدرسه رسول اکرم(ص) گفت: مردم عزیز باید بدانند که طلاب و حوزه های علمیه در کنار آن ها قرار دارند، چرا که مشکلات مردم مشکلات طلاب است و همه ما دغدغه های مردم را داریم و جزیی از مردم هستیم.

حجت الاسلام عباس موسیوند، مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به راهپیمایی های مردم ایران در سراسر کشور در اعتراض به اغتشاشات اخیر آشوبگران، گفت: حوزه علمیه و روحانیت همیشه دغدغه انقلاب و مردم را داشته و دارند و هر جا که احساس کرده اند حضور آن ها لازم است وارد میدان شده اند.

مدیر مدرسه رسول اکرم(ص) همدان با بیان این که برگزاری راهپیمایی های سراسری در کشور یکی همان صحنه هایی است که طلاب پیشاپیش مردم حضور داشتند اظهار داشت: در شرایط فعلی که وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم با مشکل مواجه شده است و طلاب حوزه های علمیه نیز که از این ماجرا مستثنا نیستند و جزو ضعیف ترین اقشار جامعه هستند در کنار اقشار دیگر این مطالبه را از مسئولان دارند که به شرایط فعلی رسیدگی کنند.

حجت الاسلام موسیوند تصریح کرد: روحانیت پای انقلاب، آرمان ها و مواضع رهبر معظم انقلاب ایستاده است و تا پای جان از آنها دفاع خواهد کرد و لذا دشمنان بدانند که به دلیل این مسائل ومشکلات هیچ گاه دست از انقلاب بر نمی دارند.

وی به اهداف راهپیمایی های این چند روز در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: این حماسه ای که در سراسر کشور شاهد آن بودیم اولا اعلام حمایت قاطع از مقام معظم رهبری بود که فرمودند این تصمیم، تصمیم سران نظام بوده است و ثانیا در محکومیت اغتشاشات و آشوب هایی بود که برخی از آشوب گرانی که مشخص شد دستانشان در دست دشمنان انقلاب و مردم بوده است برگزار شد.

مدیر مدرسه رسول اکرم(ص) همدان یادآور شد: حوزه های عملیه نیز همگام با دیگر اقشار و مردم ایران اسلامی با تعطیلی درس و کلاس های خود پیشاپیش جمعیت حاضر در این راهپیمایی با شکوه شرکت کردند.

وی با تاکید بر اینکه هنوز هم ما از مسئولان مطالبه داریم که مشکلات معیشتی را حل کنند ابراز داشت: درست است که ما به وضعیت موجود معترض هستیم اما صف مردم از صف آشوبگران جدا است و این دو با هم تفاوت بسیاری دارند.

حجت الاسلام موسیوند در پایان بیان داشت: مردم عزیز باید بدانند که طلاب و حوزه های علمیه در کنار آن ها قرار دارند، چرا که مشکلات مردم مشکلات طلاب است و همه ما دغدغه های مردم را داریم و جزیی از مردم هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha