جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان این که ملت هیچ گاه صحنه های دفاع از نظام را خالی نخواهد کرد، گفت: مردم صف خود را از مخلان امنیت و اغتشاشگران جدا کرده اند و با بصیرت و هوشیاری در مقابل فتنه ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در حاشیه راهپیمایی مردم بوشهر در اعلام انزجار علیه آشوبگران با بیان اینکه مردم استان همیشه در صحنه های انقلاب حضور دارند و مدافع این نظام هستند اظهار داشت: این مردم همواره نشان دادند که در سخت ترین شرایط هم پشتیبان انقلاب و نظام خود بوده و لبیک گوی فرامین رهبر معظم انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ملت هیچ گاه صحنه های دفاع از نظام را خالی نخواهند کرد، گفت: مردم صف خود را از مخلان امنیت و اغتشاشگران جدا کرده اند و با بصیرت و هوشیاری در مقابل فتنه ایستاده اند.

وی، حضور حماسی مردم را به عنوان پاسخ محکم به فتنه گران و بدخواهان نظام دانست و عنوان کرد: این حضور نشان از هوشیاری، بصیرت و هوشمندی مردم انقلاب این استان است که با این حضور پاسخ قاطعی به یاوه گویی ها و فتنه گری های جهان استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار دادند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه حضور مردم دسیسه ها و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد ابراز داشت: راهپیمایی امروز مردم بوشهر و در جای جای کشور پاسخی بود به همه کسانی که نمی خواهند کشور دارای امنیت و آرامش باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به کشور و ارزش و آرمان های انقلاب هم قسم شده اند افزود: مردم نشان دادند در مقابل تمامی آشوب‌ها و اغتشاشات پر بصیرت مقاومت می‌کنند.

وی با محکوم کردن اقدامات آشوب طلبانه اخیر در کشور و استان گفت: اگر مشکلی در کشور مانند گرانی و تورم رخ دهد یک مسئله داخلی است و مردم با نقد و اعتراضات را از مجاری قانونی بیان می‌کنند و فاصله جدی با آشوب و اغتشاش و تخریب دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha