جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همیشه حامی نظام بوده اند، گفت: ملت بر خلاف توهم دشمنان، مقاوم‌تر و هوشیارتر می‌شوند و حوادث اخیر کشور هم باعث اتحاد و انسجام مردم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری امروز حاشیه راهپیمایی مردم بوشهر علیه آشوبگران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حوادث اخیر در داخل کشور مردم را آزرده خاطر کرد، اظهار داشت: دشمن از اعتراض های به حق مردم سوء استفاده کرد و فضای آشوب و اغتشاش را در جامعه ترویج داد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه منافقین کوردل به خون ملت ایران تشنه هستند، گفت: این منافقان و سلطنت طلبان بی آبرو مثل همیشه برای ایجاد فتنه و تفرقه به میدان آمده و بر طبل آشوب و اغتشاش کوبیدند و عده ای نیز در داخل کشور باعث شدند این امنیت و آرامش برای چند روز از مردم سلب شود و روح مردم را آرزده خاطر کردند.

وی افزود: پس از این ناآرامی ها با جدا شدن صف مردم عادی از اغتشاشگران، این آشوبگری‌ها مهار شد و امروز نیز مردم با حضور حماسی خود در صحنه بار دیگر ثابت کردند که پایبند به نظام و انقلاب و آرمان های رهبر معظم انقلاب هستند.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه ملت شریف ایران هیچ گاه به نظام خود پشت نکرده است و پشت نخواهد کرد و ابراز داشت: مسئولان باید قدردان این نظام باشند و در هنگام تصمیم گیری ها با تدبیر و هوشیاری بیشتری عمل کنند؛ وضعیت اقتصادی کشور به گونه ای است که به مردم فشار زیادی متحمل شده است اما با این حال مردم امنیت کشور را خط قرمز خود می دانند و دوستدار میهن خود هستند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به دست های آشکار آمریکای جنایتکار، اسرائیل و انگلیس و کشورهای مرتجع غربی در حوادث اخیر گفت: حمایت جدی آمریکای جنایتکار و همچنین رژیم‌های مرتجع و وابسته به آمریکا و استکبار مثل رژیم خبیث آل سعود و رژیم ذلیل امارات در این آشوب‌ها آشکار بود و بار دیگر مردم ما این دشمنی‌ها و خباثت‌ها را به چشم دیدند.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همیشه حامی نظام بوده اند و اینگونه حوادث باعث اتحاد و انسجام ملت ایران می شود افزود: این ملت بر خلاف توهم دشمنان، مقاوم‌تر و هوشیارتر می‌شوند و این حضور هم نمونه دیگری از این وحدت و هم بستگی ملت ایران بود که امروز شاهد تبلور آن در جای جای کشور هستیم.

وی با محکوم کردن اقدامات آشوب طلبان در کشور اضافه کرد: ملت ما با عزم بیشتر انقلاب اسلامی خود را به پیش می‌برد و پشت سر رهبر انقلاب و گوش به فرمان او مسیر خود را ادامه می دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha